tulevat konsolipelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aijotteko ostaa The sims 3 konsoleille, entä NHL 11? Kertokaa, mitä Burnout Paradisessa voi tehdä :)

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Onko sims 3 mitää järkee.

Onko se semmone mis´pystyy pelaamaan oikeitten ihmisten kanssa.

Ite en oo mikää sims intoilija.

NHL09 mulla on ja Nhl pelejä ostan.

Vierailija

Kannattaa ehdottomasti ostaa NHL09 se on tosi hyvä.NHL09 on nykyään maailman myydyimpiä pelejä.

NHL pelit on maailmassa suositumpia pelejä.

tetra
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä aion ostaa pelin nimeltä Test Drive Unlimited 2,

(TDU2) se tulee syksyllä 2010 (Fall of 2010). Se on maailman parhaita autopelejä minun mielestäni, minulla on ykkösosakin.

"Tetra Kaloista Paras"

Vierailija

Sims 3 on loistava peli. Omistan kaikki tähän asti olevat lisärit jne. The Sims 2 kaikki lisärit ja kamasetit omistan myös.

Mitä tämä tekee muuten keräilyssä? Pulinoihin tämä kuuluu!

Vierailija

Täh? Se on yksinpeli eikä sitä ole mahdollista pelata kaksin pelinä.

Pelaan kyllä tietokoneella peliä. Netistä, eli The Sims 3:n nettisivuilta voi lataa ympäristöjä ja kaikenlaisia hienoja kamoja. Tosin sinun pitää omistaa The Sims 3, käyttäjätunnus sinne ja ikää olla 15v, mutta ihan sama. Moni on alle 15 siellä.

Vierailija

Aion ostaa ehdottomasti NHL 11:n ja FIFA 11:n. Muita pelejä en edes harkitse hankkivani.

// Kuukai, ei ole mitään järkeä hankkia NHL 09:ä, kun syksyllä ilmestyy NHL 11. Syyn saa jo vuosiluvuista!! : D

Mr Roope Ankka

Vierailija

En niin hirveesti diggaa urheilupeleistä mutta on ne ihan hyviä itselläni on urheilupelejä 3 kappaletta NHL 2002 ps1: Konsolille

Joku Nba live koripallopeli 2000 vuodelta pleikka1: selle

Sitte joku fifa 2001 vuodelta en oo paljon pelannu mut on se ihan ok jalkapallopeliksi

Ja jotkuhan puhui Sims pelistä.Eikö se ole tyttöjen peli olen kuullut tosi vähän että pojat pelais sitä mutta meneteleehän se

toivoisin Crash mind over mutantia tosi kovasti pleikka2: selle tai vaikkapa nitro kartia koska en viitti hankia vanhempia koska minulla on kaikki paitsi Crashin ihka ensimmäinen peli >Crash bandicoot.

Spyroakin toivoisin tosi kovasti tai jotain muutta semosta peliä.

Hugo jokin Hugo pelikin voisi joskus olla ihan hauska koska itselläni on vain kaksi Hugo peli Hugo 2 ja se uusin versio.

Hmm... en oikein toivo mitään pelejä enään kun niitä on pilviin asti mutta kyllä jotakin meinaan vielä hankkia

anteeksi lyhyestä viestistä.

Vierailija

nyt on tulossa hyviä pelejä ps3:melle:

sly cooper master edition(1,2 ja3)

ja wrc peli1(rallipeli)

ostan varmasti molemmat.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat