Elokuvan jatko-osa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mistä Disney leffasta tahtoisit jatko-osan

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Haluaisin jatko- osan Tim Burtonin Liisa ihmemaassa. Se oli todella hyvä, ja vei katsojan mahtavasti mukaan tarinaan. Samanlaisia lisää.

;) Lilla

Vierailija

Harry Potter näyttelijä tahtoisin olla minä : (.

Valitettavasti Harry Potter-elokuva sarja sekä kirja-sarja on loppu. Kirjoja voi toki lueskella mutta elokuvateatterissa vuonna (2014 luulisin) Harry Potter elokuvia ei näytetä.

- Education, melkoinen Harry Potter fani.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Siitä Tim Burtonin Liisa Ihmemaassa elokuvasta voisi tosiaan tulla jatko-osa, vaikka inhoakin Jhonny Deppiä. (Älkää kysykö miksi!)

Ankronikasta voisi myöskin tulla. Aku Ankka leffoja on ihan liian vähän!

Vierailija

Olisi kiva jos joskus tulisi Pirates of the Caribbean 5. Ja todella jokin Ankronikka leffa myös. Itse Akua ei ole näkynyt leffoissa pitkiin aikoihin. Ja Monsterit OY:sta myös!

Vierailija

Itse en ehkä niin paljon pidä kaikista jatko-osista, paitsi, jos ne todella ovat hyviä. Yleensä jatko-osat ovat huonompia, kuin ne ensimmäiset elokuvat. Mutta tällä hetkellä ei mistään jatko-osista ole mitään moittimista, ei yhtään mitään.

Ankronikkaan olisi kyllä mahtava saada jatko-osa, sillä pidän kovasti Ankronikka -elokuvista. Akuhan ei niissä esiinny paljoa, kun hän on lähtenyt merelle ja jättänyt pojat Roopen huostaan. Muita ei tule nyt mieleen, lisäilen kyllä jos tulee.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

tahtoisin lisää Narnia-elokuvia, (Niinhän niitä tulee) ja Tim Burtonin Liisa ihemaassa elokuvalle jatkoa. Ps. Olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, Liisa ihmemaassa oli mahtava elokuvakokemus.

Vierailija

Lainaus:
Harry Potter näyttelijä tahtoisin olla minä : (.

Valitettavasti Harry Potter-elokuva sarja sekä kirja-sarja on loppu. Kirjoja voi toki lueskella mutta elokuvateatterissa vuonna (2014 luulisin) Harry Potter elokuvia ei näytetä.

.

-Eiväthän Harry Potterit ole Disney elokuvia.

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Ikävä pilata intonne,mutta Tim Burtonin Liisa oli JATKOOSA.

Itse toivoisin hiirveäästi että Ankronikka jatkuisi. Se edellinen osa oli niin....vau! Lopputaistelu oli hyvin näyttävä Roopen ja Merlockin välillä!

//: ¿Taasko noi naapurin teinit alkaa pölöpöttää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat