Onko kellään KAIKKIA Aku Ankan taskukirjoja????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

Mä haluisin tietää omistaako kukaan kaikkia

Aku Ankan taskukirjoja??

Mulla ei ainakaan oo lähellekkään kaikkia.

Ehkä 30-40.

Sivut

Kommentit (62)

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Minulla on kahtakymmentä vaille kaikki taskarit. Tosin luulen, että olisin saanut kaikki taskarit jo aikapäiviä sitten, mikäli en olisi lopettanut niiden aktiivista keräilyä. Nykyään saan vain lahjaksi puuttuvia numeroita ja todella harvoin käyn ostamassa niitä antikvariaateista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Onko kellään KAIKKIA Aku Ankan taskukirjoja????

kuukupööpötin - 22.07.10 03:53 (ID 592914)

Mä veikkaan että kelläkään ei ole kaikkia taskareita

Niinpä, olisi aika hyvin jos olisi.

Vierailija

Ääh minulla ei ainakaan ole kaikkia taskareita ei lähellekkään ei ole edes sataa taskaria ja se olisi minulle jo suuri saavutus kun saan sen sata taskaria tarkan lukumäärän laitan sitten kun tässä parin pävänpäästä pääsen kotiin.

Vierailija

Minulla ei todellkaan ole kaikkia taskareita, mutta yritän keräillä ne kaikki. Tällä hetkellä mulla on 35 taskaria.

Vierailija

Yritän keräillä mahdollisimman monta AATK:_ta, kovakantista albumeita yms. Haaveeni on todella suuri Ankkakokoelma, siihen on hyvä mahdollisuus sillä en lannistu heti! Omistan tasan 97 Aku Ankan Taskukirjaa, ja lisää tulee vielä paljonkin!

~ Lohis, now and always. ~

Vierailija

Ei ole, en ole varma että haluaisinko edes. Taskarien keräilynhimo pitää minut tiellä. Noin 140 taskaria, enemmän ehkä kun lasketaan minit ja teemat mukaan.

Terveisin ATI

Vierailija

haluaisin kyllä mutta en pysty hankimmaan niitä koska niitä ei myydä enään. omistan tällä hetkellä ehkä 50 taskaria

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat