Missä olet nähnyt tarkalleen..?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

En löytänyt tämmöistä topiccia googlella enkä tämän sivun haulla, muovailin uusiksi mutta en löytänyt. Mutta sitten asiaan.

Tässä topicissa voit yrittää auttaa toisia, ja kertoa, että missä olet nähnyt tarkalleen (Aku Ankan numero, tarina, sivu, ruutu) hänen profiilikuvansa. Nyt kun selailen, niin ainakin vuoden 2008 Aku Ankoista on valittu paljon profiilikuvia tänne. Jos tämä on mielestäsi turha topic, älä vaan vastaa tähän, anna vaan hautautua topicmereen. Aloitetaan. Tietäisikö joku, missä Don Rosan sarjassa olet tarkalleen nähnyt profiilikuvani?

~ Tapsa

Kommentit (13)

Vierailija

Kuvasi on jossakin vuoden 2004-2009 lehdistä, sillä olen nähnyt monta lähes samanlaista kuvaa niissä lehdissä. En siis tiedä muuta kuin aikahaitaria.

Onko joku nähnyt kuvaani missään?

Vierailija

No minä en kyllä tiedä ainakaan missä tuo Mikki kuva on julkaistu ja piirtäjääkään en kyllä tiedä mutta veikkaisin että se on julkaistu jossain 2008 Aku Ankka lehdessä aika varmasti.

No onko oku nähnyt minun kuvaani missään sarjassa ja piirtäjäkin olisi kiva tietää?

Vierailija

No onko joku nähnyt minun kuvaani missään sarjassa ja piirtäjäkin olisi kiva tietää?[/quote]

No oon nähnyt ja sarjista en kyll muista, mutt sulkaraja on pysynyt ennallaan.

Vierailija

Todella hyvä topa, Tapsa99! Mielestäni ei ollenkaan turha.

No, asiaan: Roope-Setä lehden kuvaa en ole nähnyt, enkä tiedä mikä piirtäjä, joten sorry.

Periaatteessa turha viesti.

Ps. Olen nähnyt oman proffakuvani jossain 2002 vuoden lehdessä, mutta en ole varma oliko se 2002.

Samasta sarjasta löytyy monta muuta proffakuvaa.

//Jhas. juovikasrubiini ehti ensin. No, piirtäjän tiedän: Carl Barks.

-ankkakkna-

Vierailija

Akuhullu 99:n profiilikuva on ilmeisesti Paul Murryn piirtämä, mutta en tiedä ollenkaan, missä tuo kuva tarkalleen olisi...

Mr R.A.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Siis tässä ei ole pakko arvuutella juuri edellisen profiilikuvaa, voit ihan kenen tahansa käyttäjän profiilikuvaa yrittää arvata/tietää, missä se on. Anteeksi vähän turha viesti, mutta ilmoitin vaan.

~ Tapsa

Vierailija

Samanlaisesta kuvasta on monta mielikuvaa, joku Rosan piirtämä ainakin. Tietääkö kukaan minun kuvaani, minä itse sattumalta luin sarjan, jossa kyseinen tipu loikki (:

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tuttifrutti, en muista sarjan nimeä, mutta siinä esiintyi ainakin Mummo Ankka ja Pelle Peloton, piirtäjä oli Carl Barks. Pelle oli keksinyt jonkun laitteen, mikä muutti muiden eläinten ääntelyn ankoille ymmärrettäväksi puheeksi. Kaikki Mummon maatilan eläimet kokoontuivat odottamaan tuota tipua, koska se oli luvannut, että tulee juuri silloin takaisin. Oliko se niin, että se tipu oli karannut, mutta lupasi, että tulee silloin? En muista tarkkaan. Olen kyllä lukenut sen sarjan.

~ Tapsa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat