kennellä on galleriassa omalaatuisin tyyli???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin kenellä on sellainen tyyli että arvaat heti kuka sen on piirtänyt. en löytänyt tällaista keskustelua niin tein tän.(saa laittaa lukkoon jos on jo) itse en tideä pikkusohvilla on kiva ja eroittuva piirrustustyyli ainakin. taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksia jo vuodesta 2000

Kommentit (13)

Vierailija

miksiköhän minun 2 kuvaa ei tullut galleriaan johtuukokun nyt on viikonloppu? taiteilija Onni 00 hulluja päähänpitoksia jovuodesta 2000

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kuvia julkaistaan vaan arkipäivisin, ei viikonloppuna.

Itse annan ääneni pikkusohville ja Vaa_rille, heillä kummallakin on omaperäiset tyylit.

~ Tapsa

Vierailija

Miten annat äänesi? Ei tämä ole äänestys...

No mielestäni ehkä: Beta versionilla, koska hänen kuvat tunnistaa heti... Ei välttämättä paras, mutta omalaatuisinta kysyttiin...

Vierailija

Omalaatuisin tyyli on ehdottomasti Beta Versiolla. Hän saa kurjan Touhonkin näyttämään kerrassaan upealle!

Parasta en viitsi sanoa etette suutu. Mutta alkaa merkillä _. Ja loppuu merkkiin _. Kaikki tietävät kuka on kyseessä...

-HH!

Vierailija

Hissu Hessu taitaa viitata Won...ulps Hiljaa taiteilija Onni 00! niin beta on kans hieno kerran kokeilin piirtää sen tekemää roopea aikas mahdotonta! toivottavasti tulisi jo huominen sillä lähetän 2 ekaa kuvaa galleriaan:) :/. ostan varmaankin keksiviikkona tai torstaina 3 tai 2 uutta tussaus kynää (eri kokosia eri yksityiskohtiin) slykopperilla on kans erottuva. taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksia jo vuodesta 2000.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: kenellä on galleriassa omalaatuisin tyyli???

Tapsa99 - 25.07.10 03:21 (ID 595621) Kuvia julkaistaan vaan arkipäivisin, ei viikonloppuna. Itse annan ääneni pikkusohville ja Vaa_rille, heillä kummallakin on omaperäiset tyylit. ~ Tapsa

Vierailija

"Kuvia julkaistaan vain arkipäivisin, ei viikonloppuna."

No kyllähän niitä joskus on sunnuntaisinkin julkaistu, jos oikein muistan.

Nyt asiaan. Pikkusohvin ja vikke98:n tyylit ovat helposti tunnistettavissa, samoin Viirun.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Kenellä on galleriassa omalaatuisin tyyli???

^^ Matilda - 08.08.10 05:15 (ID 608221) "Kuvia julkaistaan vain arkipäivisin, ei viikonloppuna." No kyllähän niitä joskus on sunnuntaisinkin julkaistu, jos oikein muistan. Nyt asiaan. Pikkusohvin ja vikke98:n tyylit ovat helposti tunnistettavissa, samoin Viirun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat