Arvostele edellinen taskari

Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Tällaista aihetta en ainakaan haulla löytänyt.

Elikkäs, tässä on taas sama legendaarinen "arvostele edellinen"-aihe. Eli ideana olisi tällä kertaa arvostella edellinen taskari. Tässä ei ole mitenkään tarkoitus arvostella yksityiskohtaisesti tarina kerrallaan, vaan melko ytimekkäästi kertoa, pitääkö taskarista, ja jos ei pidä, miksi. Tietysti voi myös laittaa esille hyviä tarinoita kyseisestä taskarista.

Tarkoituksena olisi, että vain ne, jotka ovat lukeneet kyseisen taskarin, voisivat vastata kysymykseen (sillä on melko turhauttavaa, kun viestissä lukeekin vain 'en ole lukenut taskaria, arvosana: -'). Toivottavasti siis ymmärsitte. :)

Aloittakaamme (omalla suosikillani):

Taskari nro 63: Aku maankiertäjä

Kommentit (10)

Vierailija

mustak444pu oliko tuo nytten yhtään järkevä viesti sinunhan piti arvostella tuo DONUONTYHMÄN taskari kunnolla eikä kirjoittaa vain 0+ Minä en kyllä itsekkään harmillisesti voi arvostella tuota taskaria kun sitä en ole koskaan lukenut niin tässä nytten se seuraava taskari.

NEXT: Salattu Elämä 361.

RS-Lehti 590 viestiä 1000 viestiin.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Arvostele edellinen taskari

Roope-Setä lehti - 26.07.10 10:07 (ID 596321)

Minä en kyllä itsekkään harmillisesti voi arvostella tuota taskaria kun sitä en ole koskaan lukenut niin tässä nytten se seuraava taskari.

Olisit voinut lukea aloitusviestin hieman huolellisemmin.

"Tarkoituksena olisi, että vain ne, jotka ovat lukeneet kyseisen taskarin, voisivat vastata kysymykseen (sillä on melko turhauttavaa, kun viestissä lukeekin vain 'en ole lukenut taskaria, arvosana: -')." Mutta ei se mitään, tekevälle sattuu.

Salattu elämä on mielestäni yksi nykytaskareiden tähtilöydäistä, sillä siitä ei löydy yhtään umpisurkeaa tarinaa ja erityisen hyviä tarinoita kolme. Eräs mieleenpainuvimmista oli Mark & Laura Shawin käsikirjoittama älyvapaa hupailu "Elämä pelissä", joka huvitti erityisesti henkilöhahmojen lapsellisuudella ja naivistisilla kommenteilla. Myös Bancells piirtäjänä on onnistunut työssään erittäin hyvin ja osannut piirtää juuri oikeanlaiset asennot ja ilmeet oikaisiin paikkoihin. ;-)

Seuraavana arvosteluvuoroon jälleen taskari 63: Aku maankiertäjä, koska koin sen kokeneen vääryyttä, kun sitä ei arvosteltu.

Vierailija

En ole lukenut taskarista kuin yhden tarinan, pikaisesti kaverillani. Eli minulla ei ole sitä... Mutta arvostelen sen tarina perusteella: Ihan hyvä tarina. Värityskin oli kohdallaan. Tarinan käsikirjoituskin oli hyvä! Kaikki on hyvää....

Arvosana: 9½.

Next: Taskarin teemanumero: nro 16: Munaajan paluu? (Tai sitten se oli numero 19. En muista...)

-HH!

Vierailija

No tuo taskarin ole lainannut kirjastosta eli en omista sitä mutta ostan sen tänään jos käydään jossain kirpparilla ja löydän sen mutta nytten arvostelelen vain sen verran kuin muistan siitä ja parantelen tätä arvostelua kun olen lukenut sen taskarin.

Eli tässä se arvostelu: tuo teemataskari on mielestäni yksi parhaista teemataskareista ja kansikin oli hyvä tarnoistan en kyllä muista paljon mitään mutta hyvä taskari tuo teemataskari oli ja ensimmäinen tarina oli todella hyvä mutta nimeä en myöskään muista. Arvosana 8 1/2

Eli parantelen tuota arvostelua kun saan tai ostan tuon taskarin eli älkää välittäkö tuosta lyhyestä arvostelusta kun muistin siitä taskarista vain tuon verran.

Seuraava saa arvostella taskarin 135 Roope Menee Lujaa.

Vierailija

Olen tainnut lukea sen, mutta en muista siitä paljoakaan. Numeroksi antaisin jonkin ysin ja kasin väliltä.

Seuraavalle arvosteltavaksi 341 Läpimurto.

Vierailija

Minulla on se uusintapainoksena, ja voin sanoa, että se on ihan hyvä kirja, sillä siinä oli mielestäni muut vanhat taskarit huomioon ottaen erittäin hyvät tarinat. : ) Muuten en oikein pidä vanhoista taskareista, oikeastaan alle 200:n en pidä melkein mistään taskarista. :/ Arvosana on sen mukainen, eli 6.

Seuraava: 366: Kaikki pelissä

Mr Roope Ankka

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat