Ihailijat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä on tälläinen palsta "Ihailijat"

Ankanpaisti: Ihailen Sami-96:tta.

Aku4: Minä ihailen Ankanpaistia.

Jne.

Lopuksi taas voidaan katsoa, ketä ihaillaan eniten.

Eli, jos joku ihailee esim. adzia, laitan tähän alotusviestiin Adzin ihailijat numeromäärillä.

P.S Tämä on pakko lukottaa, jos tämmöinen on jo :D

-Akuhullu 99

Kommentit (6)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitähän ideaa on tehdä topic, jossa ihaillaan jotakin käyttäjää? On tullut aiemminkin yksittäisten käyttäjien ihailu topiceja, mutta ne on kaikki lukotettu, joten eiköhän tämäkin pitäisi mennä lukkoon?

Voit ihan hyvin ihailla jotakin käyttäjää PARHAAT KÄYTTÄJÄT topicissa tai ihan muuten vain ihailla, mutta tälläiset topicit eivät ole hyvä idea, sillä ihailu tälläisellä topicilla on melko turhaa sillä rivikäyttäjiähän me kaikki ollaan eikä mitään ihmeellisempiä.

Tarkoitus ei ole olla ilkeä, mutta minusta tässä topicissa ei ole kunnollista ideaa, joka ansaitsisi tämän topicin pysyvän auki.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Juu. Itsekkään en ihaile ketään käyttäjää. Mistähän tämänkin keskustelun idea on saatu? Yhdyh "hiidenkirnun" viestiin. Wondy! Hommia...

-HH!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
hessu hissu: Wondy! Hommia... -HH!

On täällä muitakin modeja kuin Wondy.Minusta tuo on jotenkin ääliömäistä, ei pahalla.

Niin, mitäköhän järkeä tässä topassa on...Ja sitäpaitsi, ei kukaan rivikäyttäjä ole parempi kuin joku toinen rivikäyttäjä.

Ja tuohan hessu hissun viesti oli melkeinpä spämmiä, toistaa vain Hidistä..Ja nyt tämä topic lukkoon!Eikä vastauksia tähän, kiitos.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat