GH3- visailu.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä on GH3 aiheinen visailu.(Anteeksi jos tällainen on jo.) tämän saa lukottaa perusteluja vastaan. Jos tämä on sellainen turha topic saa poistaa. Sitten ensimmäinen käyttäjä eli minä laitan kysymyksen ja joku vastaa siihen.

Tiedän jo ettei tämä liity mitenkään Aku Ankkaan.

Esim.

gh3fani: kuinka monta nappia on GH: ssa?

käyttäjä 2: 4 ?

gh3fani väärin. (tai jonkin lainen muu vahvistus oikeasta tai väärästä vastauksesta. Jos vahvistus ei tule 24 tunnin sisällä saa kuka tahansa laittaa ensimmäisen kysymyksen.)

Säännöt:

-Ei spämmiää

-viestejä mielellään vain kyselyyn ja vastailuun

-Lukkoon huutelu sallittu perusteluja vastaan

Ensimmäinen kysymys:

Minkä väriset napit ovat GH3:n kitarassa?

Kommentit (4)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan näin ensimmäisenä ennen tämän kisan aloittamista pyytäisin sinua miettimään onko järkevää tehdä siitä yhdestä pelistä visailua? Kannattaisiko ehkä mielummin tehdä koko pelisarjasta visailu? Muutenkin GH on melko suppea aihe, kun se vain yksi pelisarja on.

Sitten muistuttaisin sinua, että GH ei ole disneyhyn liittyvä asia, joten se kuuluu pulinoihin eikä kyselyihin ja visailuihin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Hyvä huomautus hiidenkirnu en ajatellut tuota kun tein tämän ja aivan totta se on melko suppea aihe. Ja totta pulinoihinhan tämä olisi pitänyt laittaa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Käsittääkseni tässä on nyt kyse yhden pelisarjan yksittäisestä pelistä, joka on ehdottomasti liian suppea aihe topicille. Peleistä on jo topic, jossa tästäkin pelistä voi keskustella. Tähän laitetaan siis mukava lukko.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat