AA:n sivujen Pako

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaikkihan varmasti tietävät sarjan Pako, mutta tässä niille, jotka eivät tiedä:

Pako on tarina kahdesta veljestä jotka yrittävät paeta vankilasta. Vankilassa on hyviä ja pahoja vartijoita. Vankilasta pakeneminen on hyvin vaikeaa, mutta he onnistuvat ottamaan mukaansa itsensä lisäksi 6 vankia jotka myös haluavat paeta. Vankien joukossa on myös pettureita.

Tämä peli käsittelee 1-3 kautta. Tähän otetaan 12 ihmistä mukaan.

Paikat:

-Michael (Veli Huilu, pysyy mukana kaikki kaudet)

-Lincoln (Jakuza, pysyy mukana kaikki kaudet)

-Sucre (CrazyDuck 12, pysyy mukana kaikki kaudet)

-C-Note Pysyy mukana vain 1, 2)

-T-Bag (Pysyy mukana kaikki kaudet)

-Abruzzi (Pysyy mukana vain toiseen kauteen)

-David Apolskis (Pysyy mukana vain toiseen kauteen)

-Houru (Pysyy mukana toiseen kauteen)

-Paul kellerman (Ei ole kolmannessa mukana, mutta muissa on mukana)

-Kenraali (On vain kolmannen kauden)

-Veronica (On vain mukana ekan kauden)

-Mahone (On mukana toisesta kaudesta)

Tehtävä

Jokainen ottaa yhden hahmon itselleen. Sitten ollaan kuin ihan oikeasti vankilassa. Vankilassa suunnitellaan koko ajan mistä voi paeta. Sanon kun kukin hahmo kuolee. Tässä ei ole voittajaa eikä häviäjää. Voittajia ovat ne, jotka selviävät loppuun. Hahmo voi myös kuolla ennen aikaansa, tai sen jälkeen, jos on hyvin mukana. Selitän myöhemmin tarkemmin.

Mukana

-

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Lainaus:
Re: AA:n sivujen Pako

Veli Huilu - 26.07.10 01:10 (ID 596451)

Tueln mukaan ja olen Micael! Nostoviesti, muuten. Sori lyhyt viesti!

-VH kuitta

Oletkos seurannut muuten vaan pakoa? Jos olet, oliko lempihahmosi Michael?

Vierailija

Sait Sucren, joka on koko ohjelman luotetuin ihminen paossa yhdessä Michaelin kanssa. Onnea!

//Ei todellakaan, oikeastaan se on jopa parempi ettet ole seurannut, eli et voi tietää mitä tapahtuu.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: AA:n sivujen Pako

Veli Huilu - 26.07.10 01:41 (ID 596479) Nostoviesti. Tulkaa kaikki mukaan! ENÄÄ KYMMENEN PAIKKAA JÄLJELLÄ!

Onko pakko lähettää turhia viestejä?

Mutta tämähän on kuin kopio AA:n sivujen selviytyjät topasta.Tehdään sitten leikki kaikista TV-ohjelmista!

Vierailija

Tuun mukaan ja olen T-bag.

Alotan: Varastan vartijalta sen aseen ja sellinavaimen. Avaan sellin ja ammun vartijan ja karkaan vankilasta. VOITIN!!!!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AA:n sivujen Pako

Takasukka - 26.07.10 01:47 (ID 596487) Tuun mukaan ja olen T-bag. Alotan: Varastan vartijalta sen aseen ja sellinavaimen. Avaan sellin ja ammun vartijan ja karkaan vankilasta. VOITIN!!!!

Noin nopeastikko se tapahtui..

Voisin olla Lincoln. On miun suosikki hahmo Paossa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AA:n sivujen Pako

Takasukka - 26.07.10 01:47 (ID 596487)

Tuun mukaan ja olen T-bag.

Alotan: Varastan vartijalta sen aseen ja sellinavaimen. Avaan sellin ja ammun vartijan ja karkaan vankilasta. VOITIN!!!!

Etkö lukenut aloitusviestiä? Kaikki mitä teemme ei voi tapahtua edes kuukaudesdsa ja sinä hoidat jo kaiken. EI NÄIN! Kaiken pitää olla valmiiksi mietittyä, ja päätätte itse (kun kaikki ovat koolla) että mitä teette.

Vikke98, onko sinun pakko valittaa? Ja mikset sanonut samaa kun agenttileikit tulivat? Eli ole vain hiljaa...

Vierailija

Päätettiin tämä yhdessä: Varastan avaimet tyhmältä venäläiseltä vartijalta ja pahoinpitelen hänet. Sitten pakenen. VOITETTTIIN JEEE HYVÄ KAVERITT!!!!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AA:n sivujen Pako

Maailman Paras-98 - 26.07.10 02:02 (ID 596501)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AA:n sivujen Pako Takasukka - 26.07.10 01:47 (ID 596487) Tuun mukaan ja olen T-bag. Alotan: Varastan vartijalta sen aseen ja sellinavaimen. Avaan sellin ja ammun vartijan ja karkaan vankilasta. VOITIN!!!!
Etkö lukenut aloitusviestiä? Kaikki mitä teemme ei voi tapahtua edes kuukaudesdsa ja sinä hoidat jo kaiken. EI NÄIN! Kaiken pitää olla valmiiksi mietittyä, ja päätätte itse (kun kaikki ovat koolla) että mitä teette. Vikke98, onko sinun pakko valittaa? Ja mikset sanonut samaa kun agenttileikit tulivat? Eli ole vain hiljaa...

xDDDDDDDDD LOL LOL LOL LOL! Tuun mukaan! Oon se pää ukkeli! *Karkaan vankilasta ja tapan kaikki* Leikki loppu! Eli nyt lukkoon!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat