Jos vois tehä oman Aku Ankka - lehden?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin että oisko kiva jos vois tehä oman akkarin sillee et valitsis siihen omat suosikki tarinat ja vois ostaa vaikka akkarin nettisivuilta?

Kommentit (12)

Vierailija

Siitä vaan! Voithan tehdäkkin... Kunhan on värejä, kunnon käsikirjoitus ja hieno piirtotyyli. Mutta julkaisua tuskin saa helpolla! Minusta aika turha topic, joten voisi laittaa lukkoon.

-HH!

Vierailija

Lainaus:
hessu hissu!: Siitä vaan! Voithan tehdäkkin... Kunhan on värejä, kunnon käsikirjoitus ja hieno piirtotyyli. Mutta julkaisua tuskin saa helpolla! Minusta aika turha topic, joten voisi laittaa lukkoon.

Minä ymmärsin kylläkin niin ettätarinoita ei tehdä itse vaan valitaan parhaat tarinat jne. Eli ei piirretä itse vai?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Se olisi tosi hienoa ja minäkin ymmärsin sen sillä tavalla että saisi valita omat suosikki tarinat siihen, eli ei piiretäisi omia tarinoita. Ideana se olisi erittäin hauska, mutta en usko että sitä tullaan toteuttamaan koska jokaiselle henkilölle täällä Akkarin netisivuilla on aika vaikeaa alkaa painaa yksittäistä lehteä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Minustakin olisi hienoa valita Akkariin, minkätyylisiä tarinoita siihen ottaisin. Tai en nyt sanoisi "Akkari", vaan "unelma-ankkajulkaisuni". : )

Itse en ottaisi siihen tuttuja tarinoita, vaan pikemminkin tietynlaista tuotantoa suosikkitekijöiltäni. Kansi voisi olla Alberto Lavoradorin piirtämä Aku-aiheinen hupikuva, joka olisi melko pelkistetty, eikä sisältäisi kauheasti yksityiskohtia.

Sisäkannessa olisi juttu, jossa kerrotaan kaikista suosikkikäsikirjoittajistani erikseen sekä tarkasti että persoonallisesti, ja siinä myös verrattaisiin eri käsikirjoittajien käsikirjoitustyylejä. Lisäksi jokaiselta käsikirjoittajalta nostetaan yksi tarina esille, jota sitten toimitus alkaa tutkimaan.

Johtosarja olisi mielestäni melko vanha, n. 50-luvulta peräisin oleva Guido Martinan käsikirjoittama ja Luciano Bottaron piirtämä ankkasarjakuva, joka sisältää enimmäkseen älyvapaata kohellusta ja päättömiä ratkaisuja outoihin tilanteisiin. Maksimissaan tarina saisi olla 68 sivun mittainen.

Toinen tarina voisi olla melko lyhyt, Fabio Michelinin käsikirjoittama ja Paolo Motturan piirtämä, mieluiten alle 20-sivuinen kohellus, joka kertoo Akusta jossain uudessa ja melko erikoisessa ammatissa (omalaatuisin höystein tarinoituna!).

Kolmantena tarinana nähdään Mau Heymansin ja Kirsten de Graafin yksisivuinen, jossa esiintyy Aku ja ankanpojat.

Neljäs tarina saisi olla Mikki-aiheinen Tito Faracin käsikirjoittama ja Giorgio Cavazzanon piirtämä poliisikomedia, jossa seikkailevat etsivä Kaasi, Reino Murske ja Mikki Hiiri. Tarinassa on monia sattuvia sivalluksia ja osuvia oivalluksia. Tarina voisi olla noin 30 sivun mittainen.

Viides tarina on jälleen Mikki-aiheinen, Darko Macanin käsikirjoittama ja Miguelin piirtämä sekametelisoppa, jossa viitataan useisiin eri tarinoihin ja jossa seikkaillaan ties millä aikakausilla ja omituisissa paikoissa. Päähenkilönä seikkailee yksin Mikki. Mittaa tällaiselle tarinalle kertyy kuitenkin vain 35 sivua.

Seuraavana (ja viimeisenä tarinana nähdään Rune Meiklen ja Henning Kuren yhdessä käsikirjoittama tunnelmallinen tarina, jonka piirtäjänä toimii Bancells. Tarinassa Roope-sedälle ja Milla Magialle on kehittynyt salaperäinen suhde, josta Aku on jollain tavalla saanut vihiä. Nuo kolme lähtevät siinä jännittävälle matkalla, jonka omaperäisyydestä ja synkkyydestä tarinan kaksi mestarikäsikirjoittajaa huolehtivat. Tarinan pituus olisi hieman alle 50 sivua, ehkä 47.

Hmm... Ilmeisesti sivumääränsä takia tätä ei huolittaisi Akkariksi, ehkä tästä tulisikin "DONUONTYHMÄn suosikit"-kirja? ;'D

Vierailija

Lainaus:
Jos vois tehä oman Aku Ankka - lehden?

Ropsu Ankka - 26.07.10 06:46 (ID 596768)
Lainaus:
hessu hissu!: Siitä vaan! Voithan tehdäkkin... Kunhan on värejä, kunnon käsikirjoitus ja hieno piirtotyyli. Mutta julkaisua tuskin saa helpolla! Minusta aika turha topic, joten voisi laittaa lukkoon.
Minä ymmärsin kylläkin niin ettätarinoita ei tehdä itse vaan valitaan parhaat tarinat jne. Eli ei piirretä itse vai?

Joo niin mä tarkotinkin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Jos vois tehä oman Aku Ankka - lehden?

karkukonna007 - 02.08.10 07:03 (ID 602898) Se olisi Toooosi kivaa!

Joo olisi ja ottasin vain suosikkipiirtäjiäni ja vielä joka numeroon sais valita liitteen.Se ois kivaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat