Galleria muuttunut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

;Minusta tämä on aivan hirveää. Kuukaan ei jaksa kommentoida kuvia galleriassa. Toivon, että moderaattori pystyisivät tekemään asialle jotakin. Minäkin lähetin moonta kuvaa galleriaan eikä kommentteja tullut:¤

Toivoisin, että moderaattorit tekevät jotain asialle.

-Taateliankka, taateleiden kuningas-

Sivut

Kommentit (18)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Niin, eihän galleriaan jaksa kukaan nykyään kommentoida, paitsi tietyt käyttäjät, ja heitäkin on vähän vain. Ja minusta on alkanut tuntumaan siltä, että pidempi aikasten käyttäjien (kuten Wondy esim.) kuvia kommentoidaan enemmin. Ja sitten vaikka jonkun uudemman (esim Beta Version) käyttäjän kuvia ei kommentoida, muuta kuin jonkun verran. Ja Betan kuvathan on loistavia, siti niitä ei kommentoida...

Esim. tämä kuva ei ole kovin hieno: http://www.akuankka.fi/galleria/media/3571/koira

mutta taas tämä kuva on hieno:http://www.akuankka.fi/galleria/media/4375/vartiossa

Huomaatko kommentti määrän eron?

:(

//Juujuu, tiedetään. Tarkoitin sitä, että vanhemman käyttäjän kuvia kommentoidaan enemmän (vaikka kuva ei oli niin hieno) ja taas uudempien käyttäjien kuvia ei kommentoida kuin parin kommentin verran, vaikka se kuva olisi todella hieno.

Vierailija

tämähän on ihan selvää Wondyn kuvia kehutaan koska ne ovat hyviä (en haukku nyt ketään varsinkaan Wondya) mutta jos on vähän surkeampi kuva niin sitä joko "haukutaan" tai ei kirjoiteta mitään. enää en nää mummuassa niitä käyttäjä ketkö rohkaisevat huonopaa kuvaa. taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksia jo vuodesta 2000

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Saman huomaan minä,vähän aikaa sitten kahdessa tunnissa tuli ainakin 5 kommenttia,mutta minä lähetin joskus tunti sitten(äskenkin pari) pari kommenttia,eikä muita ole tullut.

On aika epäreilua,että vaan niitä "parhaita" piirtäjiä arvostellaan,ja hekin saavat pelkkää positiivista palautetta.Esim Vikke98:asin kuvat ansaitsevat paljon enemmän.

Ja samoni Betan kuvat.

-Gabi47

Vierailija

Niinpä, ei sen näin pitäisi olla, hyvän kuvan kommentti: ''SIIS AIVAN SAIRAAN UPEE SIIS IHAN USKOMATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tälläisiä viestejä tulee yleensä hienoihin kuviin monta sivua kun taas ''ei niin hienoissa kuvissa'' kaikki vaan haukkuvat niitä surkeaksi, ja sitten kun niissä ''ei niin hienoissa kuvissa'' kaikki kiinnittävät huomionsa niihin epäonnistuneisiin kohteisiin kuten usein ''nokkaan''

Siksi ainakin ennen niitä tuli monia kommentteja juuri näistä.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Joo, näinhän se aika usein on että parhaat kuvat arvostellaan ja huonot jätetään arvostelematta. Minä yritän arvostella vähän kaikkien kuvia, mutta en käy kovin usein Galleriassa.

Kuittaan.

Vierailija

Itse käyn aika usein Galleriassa, no en.

Huonoja ei mielestäni arvostella, mutta eihän niitä ole pakko arvostella.

Hyviä arvostellaan, ja niitähän saa arvostella.

Moderaattoreiden ei tarvitse tehdä asialle mitään.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Galleria muuttunut

Akuhullu 99 - 29.07.10 11:27 (ID 598875) Itse käyn aika usein Galleriassa, no en. Huonoja ei mielestäni arvostella, mutta eihän niitä ole pakko arvostella. Hyviä arvostellaan, ja niitähän saa arvostella. Moderaattoreiden ei tarvitse tehdä asialle mitään.

Toki noin saa tehdä. Mutta kun se on ihan selvää: pitempi aikaisten käyttäjien kuvia arvostellaan paljon enemmän, vaikka ei olisi niin hieno. Ja sitten uudempien käyttäjien kuvia ei arvostella paljoa, vaikka se olisi todella hieno. Ärsyttävää...

//Taikaviitta 11, kyllä sen rekkaamispäivän näkee, ei tarvi hehkuttaa että on rekannut vuonna 2008! >:/

Vierailija

Kukaan ei enää kommentoi omaa mielipidettään vaan sanoo vaan tyyliin "tosi hieno".Ei mitään perusteluja eikä yksityiskohtaisia kommentteja.Vaikken nyt ikinä ole galleriaan lähettänyt kuvaa niin on se vaan minusta tyhmää arvostella joku uskomattomaksi ja joku pohjalla olevaksi :8.

Vierailija

Itse käyn välillä galeriassa ja olen yritäny lähettää useita kuvia sinne mutta tänä vuonna ei ole mitään julkaistu. Siis en tiädä miksi mun töitä ei julkaista täällä a-a:n sivuilla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat