Cutty Sarkin cowboykapteeni

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka haluaisi, että Rosan sarja Cutty Sarkin cowboykapteeni julkaistaisiin uudelleen lehdessä? Antakaa myös arvosana 4-10.

Kommentit (6)

Vierailija

Tervetuloa aknostikko.

Ihan hyvä topic se tämäkin. Vastaan tietysti, että, kyllä. Arvosana olisi noin. 9/10.

Ps. Aknostikko keksi oma sigi itsellesi. Esim. laita viestisi perään nimikirjoitus. Esim. -Aknostikko, havittelemassa sadatta viestiä-

-Taateliankka, taateleiden kuningas-

Vierailija

Minulla ei ole sitä Rosan sarjaa itselläni, joten olisihan se ihan hyvä jos se julkaistaisiin uudelleen Aku Ankassa.

~ Hyvis, hyvän asian puolella ~

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

En muista koko sarjaa, mutta minusta tämä on turha topic.

Taateliankka, ei kaikilla tarvitse olla sigiä, et voi vain sanoa että keksi oma sigi, onko mulla muka omaa sigiä?EI!

Vierailija

Lainaus:
Ps. Aknostikko keksi oma sigi itsellesi. Esim. laita viestisi perään nimikirjoitus. Esim. -Aknostikko, havittelemassa sadatta viestiä-

Mikä niissä viesteissä kiehtoo? Itseäni ei kiinnosta onko 100 vai 1000 viestiä, ne ovat vain numeroita.

Vierailija

Mutta takaisin itse aiheeseen. :)

Cutty Sarkin cowboykapteeni tietenkin kuuluu loistavaan Roope Ankan elämä ja teot-sarjaan, vaikka kuuluukin niihin ns. "b-osiin".

Tarina on juoneltaan hauska. On täysin odotettua, että tarinan on käsikirjoittanut Rosa, koska kuka muukaan keksisi laittaa Roopen seilaamaan tällä legendaarisella laivalla.

Hauskaa tässä tarinassa oli ainakin toimituksen huomautus (en ole varma, onko lehdessä, mutta kovakantisissa ainakin). Nauroin myös pahasti viittoileville sulttaaneille.

Ei missään nimessä tylsistyttävä tarina. Kamerasählinki oli myös mukava lisä. Jaksaa lukea vielä monen monta kertaa uudelleen.

Arvosanaksi tälle loistavalle tarinalle antaisin 9½!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat