Kumman tekisit mielummin..?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis tässä topicissa annetaan kaksi vaihtoehtoa, ja seuraava käyttäjä vastaa että kumman hän tekisi mielummin. Tässä esimerkki:

1.käyttäjä: Kumman tekisit mielummin, katkaisisit kätesi, vaiko varastaisit rahaa?

2. Varastaisin rahaa. Nxt: Kumman tekisit mielummin..? ja siitä edespäin.

Säännöt:

Jos et ymmärtänyt, niin kysy minulta.

Ei spämmiä.

Ei asiattomia vaihtoehtoja, kuten: Kumman tekisit mielummin, kiroilisit näin: Pas** yms.

Ei vaadita ketään vastaamaan.

Jos keksitte lisää sääntöjä, niin kysykää minulta.

UUSI SÄÄNTÖ: Ei saa vastata tällä tavalla: En tekisi kumpaakaan. Pitää miettiä ensin, kumpi olisi järkevämpi vaihtoehto, ja vasta sen jälkeen voi vastata.

Siinä olivat kaikki säännöt.

Muokattu viimeksi: 6.8.2010 13:34

Aloitan:

Kumman tekisit mielummin, hoilaisisit vessassa kaikkien kuullen, vaiko olisit tietokoneella niin kauan, kunnes akku loppuu?

-LH8-

Sivut

Kommentit (454)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Olisin tietokoneella niin kauan, kunnes akku loppuu. Totta kai! :'D

Kumman tekisit mieluummin, halaisit opettajaasi, vai siivoaisit oman huoneen vapaaehtoisesti putipuhtaaksi?

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Riippuu siitä, kuinka kovaa lyön kaveriani. Vastaan; huutaisin opelle.

Kumman tekisit mieluummin, "tuhoaisit" nämä sivut spämmillä tms. vai lopettaisit näillä sivuilla käynnin lopullisesti?

Vierailija

Lopettaisin näillä sivuilla käymisen lopullisesti :(

Kumman tekisit mielummin, hakkaisit vihamieheäsi, vaiko kertoisit ihastuksellesi tunteestasi?

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Hakkaisin vihamiehiäni...

Kumman tekisit mieluummin, suuttuisit parhaalle kaverillesi vaiko kertoisit kaikille AA:n käyttäjille oman käyttäjätunnuksen ja salasanan(näiden sivujen tunnukset yms..)?

Vierailija

Maalaisin itseni punaiseksi.

Kumman tekisit mielummin, sahaisit jalkasi poikki, vai menisit huutamaan välkälle: MINÄ OON AKUANKKA.FIN KÄYTTÄJÄ!! MINUN NIMIMERKKINI ON(Seuraavan vastaajan nimimerkki)!!

Vierailija

Menisin olympialaisiin murtuneella jalalla.

Kumman tekisit mielummin, kaatuisit pyörällä tahallasi, vaiko tekisit 100 robottia 2 vuodessa?

Vierailija

Repisin kaikki Aku Ankkani. Ei Akkarit ovat ystävien arvoisia.

Nxt: Kumman tekisit mielummin, hoilaisisit luokassa vai polttaisisit tupakkaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat