Lahjoja ystäville! (kannattaa kattoo vinkkejä!)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ois kiva jos kertoisitte mitä ystäville vois antaa lahjaksi vaikkapa syntymäpäivillä, jouluna, ystävänpäivänä jne.

Itse ehdottaisin:

KONVEHTEJA:

Sulata suklaata. Laita sula suklaa muotteihin. Laita muotit pakastimeen tai jääkaappiin kunnes suklaa on jähmettynyt. Irrota konvehdit leivinpaperinpäällä varovasti muoteistaan. Konvehdit säilyvät tuoreina 2-3 viikkoa. Säilytä konvehdit ilmatiiviissä rasiassa huoneenlämmössä. Konvehteja ei tarvitse säilyttää jääkaapissa!

Kommentit (5)

Vierailija

No vaikka joku valkoinen muki, jonka voit itse maalata. Niitä saa kai kaupasta, oon joskus maalannut mukin. Ja kirpparipöydät kannattaa kattoo, niissä on usein krääsää mutta kyllä siellä jotain ns. löytöjäkin on. Ystävänpäivänä vaikka sydämen muotoinen suklaarasia ja jouluna vaikka joulukuusen koriste tai tonttukoriste! Jos ystäväsi pitää esim. koirista, voit ostaa hänelle vaikkapa koira-aiheisen vihon. Kortti kannattaa antaa myös. Itsetehty kortti on yleensä paras, mutta laiskojen kannattaa ostaa kaupasta valmis kortti ja kirjoittaa itse onnittelut kääntöpuolelle. Myös kirja voi olla hyvä. Jos ystäväsi pitää jostain tietystä kirjasarjasta, voit ostaa hänelle kirjan siitä sarjasta, mutta katso ensin mitä hänellä ei ole. Säästä aina kuitti, jotta ystäväsi voi palauttaa lahjan, jos hänellä on sellainen jo. Jos ostat kirjan kirpparilta, muista tarkistaa että se on hyväkuntoinen ja siisti! Kannattaa myös miettiä ystävän harrastuksia. Jos hän tykkää piirtää, kannattaa ostaa vihko tai kynät.

Vierailija

Voisi olla hyvä myös joku Aku Ankkaan liittyvä lahja, esimerkiksi vaikka Aku Ankan Taskukirja + joku karkkipussi.

~ Hyvis, hyvän asian puolella ~

Vierailija

Aku ankan taskukirja + karkkipussi on aika yleinen lahja. Tuntuu että joka synttareillä sankari saa sellaisen.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Totta. Sain miltein joka syntymäpäivä ainakin yhden Aku Ankan taskarin + karkkipussin tai 5 € käteisenä. Sain ennen myös paljon legoja... Mistä lie johtuu. Käytin sanamuotoa "ennen" sillä nykyään toivon rahan käteisenä, en lahjoja ja ostan itse rahoilla jotain kalliimpaa. Nyt kun syntymäpäiväni ovat alle kuukauden päästä sain äitiltä lahjaksi Roope - setä lehden tilauksen...

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Lahjoja ystäville! (kannattaa kattoo vinkkejä!)

Taikaviitta 11 - 30.07.10 07:30 (ID 600180) Totta. Sain miltein joka syntymäpäivä ainakin yhden Aku Ankan taskarin + karkkipussin tai 5 € käteisenä. Sain ennen myös paljon legoja... Mistä lie johtuu. Käytin sanamuotoa "ennen" sillä nykyään toivon rahan käteisenä, en lahjoja ja ostan itse rahoilla jotain kalliimpaa. Nyt kun syntymäpäiväni ovat alle kuukauden päästä sain äitiltä lahjaksi Roope - setä lehden tilauksen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat