Arvaa EDELLISEN lempihahmo.

Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

No,kun olen tehnyt topicin nimeltä "Arvaa seuraavan lempihahmo",teen nyt "Arvaa edellisen lempihahmo" Topicin.

Eli näin se menee:

Minä:Aloitetaan!

Ankka123: Hansu?

Minä: Ei, sinun Iines Ankka?

Ankka231: Sinun lempihahmo on Pelle Peloton?

Ja niin edelleen.

Nyt,Aloitetaan!

Kommentit (9)

Vierailija

Minusta topic on turha, joten tämän voisi laittaa lukkoon. Syitä: Topic on melko samanlainen mitä ne monet "Arvaa seuraavan lempihahmo" paitsi monta kertaa huononpi... Joten valitettavasti sanon sen "legendaarisen" sanan: Lukkoon. Kiitos!

-HH!

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Arvaa EDELLISEN lempihahmo.

hessu hissu! - 02.08.10 02:10 (ID 602520) Minusta topic on turha, joten tämän voisi laittaa lukkoon. Syitä: Topic on melko samanlainen mitä ne monet "Arvaa seuraavan lempihahmo" paitsi monta kertaa huononpi... Joten valitettavasti sanon sen "legendaarisen" sanan: Lukkoon. Kiitos! -HH!

Taidat varmaan olla oikeassa. Olisi kannattanut harkita ennen kuin tekee. Kyllä minun "Arvaa seuraavan lempihahmo" topic riittää.

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Arvaa EDELLISEN lempihahmo.

Joel152 - 02.08.10 02:16 (ID 602529)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Arvaa EDELLISEN lempihahmo. hessu hissu! - 02.08.10 02:10 (ID 602520) Minusta topic on turha, joten tämän voisi laittaa lukkoon. Syitä: Topic on melko samanlainen mitä ne monet "Arvaa seuraavan lempihahmo" paitsi monta kertaa huononpi... Joten valitettavasti sanon sen "legendaarisen" sanan: Lukkoon. Kiitos! -HH!
Taidat varmaan olla oikeassa. Olisi kannattanut harkita ennen kuin tekee. Kyllä minun "Arvaa seuraavan lempihahmo" topic riittää.

Tai sitten,kyllä tämä voi käydä. Muutenhan ylläpito ja muut olisi laittanut tämän lukkoon,jos olisi liian turha.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat