Jalkkis-leikki.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei eli päätin tehdä tämmösen, en tiedä toimiiko tämä mutta koitetaan. Eli tässä kasataan 2 joukkuetta, 6 pelaajaa kummassakin joukkueessa. (1 veskari, 3 puolustajaa tai 3 hyökkääjää ja 2 puolustajaa saatte itse sen päättää) keksikää oma joukkue ja keksikää vaikka kuka pelaaja olette esimerkki vaikka joku akkarfanforever: minä haluan olla rooney ja näin edes päin, voit itse keksiä myös oman pelinimen jos haluat. Koitetaan saada semmoista että ei koko ajan ''riistää pallon häneltä'' vaan koittakaa saada tehtyä jotain, ja kuvitelkaa se peli päässä. En tiedä onko tämä turha topic tai onnistuuko se edes mutta yritetään edes. Minä päivitän joukkueita ja pistetilanteita. Itse en tule peliin mukaan, sillä olen vaikka erotuomari ;) Koetan pysyä aktiivisena pistetilanteiden ja joukkueiden suhteen.

Säännöt:Kun kirjoitat meneväsi ottamaan häneltä pallon pois, jos sanot harhautus, pääset hänen ohitseen, jos kukaan pelaajista ei sano otan pois, voit mennä ohi. voit kirjoittaa vain 2 kertaa juokse ohi, silloin kun sinulla on pallo. silloin voit vain syöttää.

Maaleja voi tehdä vain kuuden käyttäjän välein. Kun 6 on kirjoittanut niin et voi siltikään omasta päädystä laukaista palloa maaliin, sinun täytyy olla rangaistus alueen, ja veskarin alueen välissä, tai lähempänä.Ja kun 3 käyttäjää on kirjoittanut harhautus, voit kirjoittaa:pallonriisto. Silloin saat pallon itsellesi ja voit joko syöttää tai harhauttaa. Jos pelaaja ei kirjoita harhautusta, pallon voi riistää ennemmin. Ja tehdään vielä 1 sääntö. Jos joku syöttää sinulle, et voi syöttää palloa vasta silloin kun olet harhauttanut 2 pelaajaa. Näin ei voida koko ajan syötellä.

Joukkueet ja pelaajat:

AaFc

Crostiano Rinaldo 1

Kommentit (8)

O.F.T.E.F.O.O.L
Seuraa 
Liittynyt1.5.2009

Ihan kiva ajatus mutta eikös tässä käy kumminki koko ajan että joku joukkue sanoo että "ja hän laukoo ja maali" eli antaa itselleen maaleja? mutta toivotaan ettei niin käy!

Minä perustan joukkueen nimeltä... AaFc

Ja minä toimin kapteenina ja veskarina (numero 1)

Toivon että joukkueeseeni littyy pelaajia...ja ai niin! nimeni on Crostiano Rinaldo

Vierailija

En tule osallistumaan tähän, mutta minulla olisi pieni ehdotus: Olisiko hyvä idea, jos olisi sellainen sääntö, että esimerkiksi vain kymmenen käyttäjän välein saa tehdä maalin?

Mr Roope Ankka

//Laita sääntö aloitusviestiin, aijaa. : )

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tiedoksi, että tälläinen lähes samanlainen topic oli jo aiemmin, mutta se meni lukkoon turhana.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/20861/potkaisen_p...

Tälläisiin topiceihin yleensä juuri tulee sitä spammia, kun sanotaan vain "harhauta" tai "teen maalin" viestejä, joissa ei ole kunnon ideaa! Tälläiset leikit ei vain mitenkään pysty toimimaan foorumilla, koska niistä ei saa kunnollisia ja järkeviä millään. Avausviestisi oli hieno ja siitä sinulle plussaa, mutta tälläiset ideat on vain tuhoon tuomittuja foorumilla. Sama myös siinä jääkiekko jutussa minkä olet tehnyt.

Ja pelkät tulkaa mukaan!!!! viestit ei hyödytä yhtään ja ovat lisäksi pelkkää spammia!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat