AAJL

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

AAJL=Aku Ankan Jääkiekko-Liitto.

Eli tein tämmöisen melkeinpä samanlaisen kuin eilen tekemäni jalkkisleikki, mutta siihen ei ikävä kyllä tullut porukkaa :$

Okei eli tein tähän hieman uusia sääntöjä.

Säännöt:

Maalit:Voit tehdä maaleja vain, kun 6 Pelaajaa on kirjoittanut. Sama pelaaja ei voi kirjoittaa 6:tta viestiä, eikä maalivahtien kirjoituksia lasketa.

Taklaus:Voit taklata vastajoukkueen pelaajan jolla on kiekko,kun hän on sanonut 2 kertaa Harhautus. Silloin saat automaattisesti kiekon. Harhautuksesta kerron myöhemmin.

Kiekonriisto:Jos sanot:Otan pois. Eikä vastapuolen pelaaja jolla on kiekko ei sano harhautus, voit riistää häneltä kiekon.

Harhautus:Jos sanot harhautus, pääset pelaajan ohi, joka sanoo ''Otan pois'' jos pelaaja ei sano otan pois, voit sanoa Mene ohi. jolloin pääset hänen ohi ilman mitään vaaraa, voit sanoe ''mene ohi'' vain 2 kertaa ja sen jälkeen sinun täytyy syöttää kiekko jollekkin toiselle.

Syöttäminen:Sano syöttö (pelaajan nimi tähän) jotta voit syöttää.

Voit syöttää vain, jos olet harhauttanut 2 pelaajaa. Se kumpi kirjoittaa ensimmäisenä (Joko syöttäjä, tai taklaaja, kun taklaaja kirjoittaa ensimmäisenä, hän saa kiekon, kun syöttäjä kirjoittaa ensimmäisenä, hän syöttää) Mutta huomaa että se jolle syötit hänet voidaan taklata ;)

Kirjoitan myöhemmin kun tulee porukkaa säännöt maalivahdeille :Z

Kokoonpanot.

Pelissä on 2 eri joukkuetta. Voitte joko päättää että onko teillä kaksi hyökkääjää ja kaksi puolustajaa (kummassakin on 4 kentällä, 1 molari), vai 3 hyökkäävää puolustajaa. Ihan sama minulle mitkä kokoonpanot teillä on voitte itse ne päättää, ja täällä on myös 1 molari. Sanokaa oma pelinimenne ja numeronne niin merkitsen ne tuonne l

l

V

Pelaajat ja joukkueet.

Kommentit (3)

Vierailija

Sinun ei olisi tarvinnut tehdä toista viestiketjua tästä samasta aiheesta, koska olisit voinut muokata siihen vanhaan ne uudet säännöt ja jos siihen ei tule enemmän porukkaa niin olisit voinut mainostaa sitä vaikka Off-topicissa, mutta on tämäkin ihan hyvä ratkaisu, se oli vain minun ehdotukseni :). Minua ei jääkiekko niin paljon kiinosta, että haluaisin löiittyä.

~ Hyvis, hyvän asian puolella ~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat