Ongelma-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos mielessäsi on jokin arkinen ongelma tai pulma, voit kirjoittaa siitä tänne! Esim. jos olet ihastunut mutta ihastuksesi kohde inhoaa sinua. Eihän tuo varsinainen ongelma ole, mutta jos noin käy, niin varmasti potuttaa! Oli ongelma sitten pieni tai suuri, niin muut käyttäjät voivat auttaa sinua ja tukea. Voit myös kysyä ongelmiin vinkkejä (jos esim. et saa unta tms.). Jos ongelmasi on mielestäsi jotenkin nolo, kaikkia yksityiskohtia ei tarvitse kertoa. Muista kuitenkin, että auttaminen on vaikeata jos ei tiedä mistä on kyse, eli yritä kertoa selkeästi. Jos et tajunnut, voit kysyä lisää.

Minulla on pieni ongelma:

Luin jostain yhden pelottavan asian, mutta en halua kertoa sitä. Se asia pyörii aina mielessäni, enimmäkseen iltaisin ennen kuin käyn nukkumaan. Miten saisin tämän asian ja muut pahat ajatukset pois mielestäni?

Kommentit (4)

Vierailija

Kaisakoo, jos puhuisit siitä pelottavasta jutusta jonkun tutun kanssa, se vois ehkä helpottaa sitä oloa. Kannattaa koittaa, mulla on aika monessa tollaisessa tapauksessa auttanut = )

~J0N€$

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Kaisakoo:Minulla on pieni ongelma: Luin jostain yhden pelottavan asian, mutta en halua kertoa sitä. Se asia pyörii aina mielessäni, enimmäkseen iltaisin ennen kuin käyn nukkumaan. Miten saisin tämän asian ja muut pahat ajatukset pois mielestäni?

Minulla on hyvä konsti! Lue Aku Ankkaa tai jotain muuta ei-niin-kauheaa. Jos itse olen katsonut/lukenut jotain pelottavaa tai kauheaa illalla/yöllä, luen joko AA:ta tai jotain muuta kirjaa. Itseäni tuo konsti auttaa jotenkin. : )

Vierailija

Lainaus:

vikke98
Lainaus:
Kaisakoo:Minulla on pieni ongelma: Luin jostain yhden pelottavan asian, mutta en halua kertoa sitä. Se asia pyörii aina mielessäni, enimmäkseen iltaisin ennen kuin käyn nukkumaan. Miten saisin tämän asian ja muut pahat ajatukset pois mielestäni?
Minulla on hyvä konsti! Lue Aku Ankkaa tai jotain muuta ei-niin-kauheaa. Jos itse olen katsonut/lukenut jotain pelottavaa tai kauheaa illalla/yöllä, luen joko AA:ta tai jotain muuta kirjaa. Itseäni tuo konsti auttaa jotenkin. : )

Kiitos sinunkin vinkistäsi! Pitää kokeilla tuotakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat