Kertokaa kaikki!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin että ne joilla on aikaa voisivat laskea kaikki lukemansa tarinat.: )

Niimpä teen sen itsekin.

Olen siis lukenut yhteensä taskukirjoista ja Aku ankoista 28878 tarinaa.(Lukuunottamatta Roope-Setä ja Iines lehtiä)Eli kaksikymmentäkahdeksantuhattakahdeksansataaseitsemänkymmentäkahdeksan tarinaa!

Kommentit (5)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hmm...mitenkähän mahdoit laskea tuon määrän? Tuskin yksitellen laskit jokaisesti Aku Ankasta tarinoiden määrät. Laskit varmaankin että yhdessä lehdessä on 3 tai 4 tarinaa ja kerroit ne lehtiesi määrällä, vai miten? Itselläni vaikka olisikin aikaa, niin en kyllä millään jaksaisi kaikkia laskea. Siitä tulisi aivan valtava luku.

Vierailija

Samaa mieltä djlordin kanssa, tämän topicin voisi laittaa lukkoon, sillä en usko että kukaan on jaksanut laskea kaikki ne tarinat, kuten itselläkin niistä tulisi ihan hirveä määrä :O

Vierailija

Mulla on 12 kansiota akkareita, 78 taskaria (aika vähä) ja muita loppuja ja kovakantisi en edes muista eli varmaan 100 000 tarinaa ja reilusti yli ja jokku kansiot on luettu kahteen tai jopa kolmeen kertaan että en ole aivan varma:)

Vierailija

En viitsi laskea, sekoan pienemmästäkin..

Tuskin kukaan alkaa laskemaan, ellei ole ankkakeräilyn alussa, taikka on pitänyt jotain juttua siitä asti, kun aloitti hommelin.

Minulla on ainakin 3 kansiota akkareita, yksi keskeneräinen, 500-700 akkari lehteä, noin 150-180 taskaria, viisi mini-taskaria, teemoja vissiin 10-13, taskarin parhaat 1-4, noin 14 kovakantista, kolme aku ankan satasivuista ja jotain taitaa vielä olla. Ei tule mieleen.

Vierailija

Olen lukenut yli 10 00 tarinaa, siitä olen varma.

Minulla on kaikki Aku Ankka lehdet vuodesta 1995 asti.

Sen voin sanoa kuitenkin, että tuhansia määriä olen lukenut!

Kirjahullu: En voisi millään uskoa, että olet laskenut tuon määrän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat