Moderaattoriksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedän ,että Moderaattoriksi on vaikea päästä. TaateliAnkka mun kaveri kertoi ,että siinä pitää olla kirjautuneen 4vuotta. Sitten Taateli sanoi että pitää olla rehellinen,asiallinen,ei hauku toisten töitä,aloittaa isolla alkukirjaimella ja lopettaa pisteeseen,kysymysmerkkiin tai huutomerkkiin. Sitten Taateli sanoi ,että pitää tehdä pitkä keskustelu jos tekee keskusteluja ja että pitee olla vähintään 500 viestiä. En ole ollut kirjautuneena 4vuotta mutta jos teillä on ongelmia valita uusi Moderaattori olisin mielleläni ehdokas. Haluaisin ,että kaikki sanoisivat mieli piteensä olisinko uusi hyvä Moderaattori. Lupaan ,että olisin reilu,hyvä,rehellinen ja en koskaan velehtelesi lupaan kautta kiven ja kannon että olisin hyvä Moderaattori. Te täyttäisitte suurimman toiveeni.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Köpisetä, et kelpaa moderaattoriksi.

Muistan, kuinka kerran haukuit erästä topicia, se oli ikävän kuuloista.

Sinä olet uusi käyttäjä, viestejä on vasta 6, ja pelkkä lupaus ei riitä.

Vierailija

Samat sanat Ankkahullun kanssa, myös. Aku Ankan nettisivuilla on muutenkin monia jotka haluaisivat Moderaattoriksi, ja aloittelijat eivät välttämättä ole niitä parhaita ehdokkaita. _Wonderlust_ ja AkeMake olivat paikkansa Moderaattoreina todellakin ansainneet!

Vierailija

Jep. Harva tällaisella sivustolla kelpaa moderaattoriksi, siihen vaaditaan monenlaisia ominaisuuksia, kuten: viisautta, älykkyyttä, hyvää äidinkieltä, vastuuta, kärsivälisyyttä, kiinnostusta yms.

Luulen että itse en pääsisi modeksi sitten millään. :D Ja vaikka pääsisisnkin niin en jaksaisi moden hommia...

Jollain pikkufoorumilla saattaa päästä modeksi pienemmilläkin ansioluetteloilla mutta näin isolla foorumilla ylläpitäjät ovat varmasti miettineet erittäin harkitusti ketkä kelpuutetaan modeiksi.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
TaateliAnkka mun kaveri kertoi ,että siinä pitää olla kirjautuneen 4vuotta.
Harhaluulo. Sivut uudistettiin n. 2,5 vuotta sitten, eikä edes siltä kannalta tuo voisi olla totta. Toiseksi, miksi ihmeessä täytyisi olla neljä vuotta kirjautuneena? Eikö pelkkä asiallisuus ja asiaan soveltuvuus riittäisi? Totta kai kokemus on valttia tässäkin asiassa, mutta ei se kaikkea kerro. Missäs on myöskään sanottu tuosta, että täytyisi 500 viestiä olla koossa? Kyllä modeksi - ihan helpostikin on mahdollista päästä (vaikken tästä foorumista aivan varma olekaan), vaikka olisi esim. 300 viestiä kirjoittanut. Eikös se ole jo vanha juttu - ei määrä vain laatu. Jos galleriatöitä tarkoitat tuolla haukkumisella, niin se nyt on itsestäänselvyyttä jonka jokaisen pitäisi ymmärtää jo foorumille astuessaan. Toki on muistettava, että kaikenlainen kritiikki on toki sallittua, jos vain sääntöjen rajoissa pysytään. Tuota isolla alkukirjaimella aloittamista ja kolmeen toivottuun merkkiin lauseen päättämistä ei pitäisi edes modevaatimukseksi laskea, se nyt on aivan normaaleille käyttäjillekin vähimmäisvaatimus... : ] Ja jos ei sitä ole aivan heti oppinut niin suosittelen tarkastelemaan muiden tekstejä ja lukemaan vielä keskusteluohjeet kertaalleen.

Vain se, että lupaa olevansa hyvä moderaattori, ei kyllä valitettavasti riitä. Se täytyy olla todistettu hyvillä kirjoituksilla ja niin edelleen. Monilla foorumeilla, kuten myöskin täällä, ylläpito valitsee modet eikä näitä foorumilla kirjoitettuja hakemuksia varmaan sen kummemmin noteerata...

-Akuhullu

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Voin sanoa, ettei moderaattorina olo ole mitään elämän hohdokkainta aikaa... Itse olin modena Ankkiksessa vuoden 2007 lokakuussa (oli varsinainen ihme, että viestieni huonolla tasolla pääsin siihen virkaan =P), jonka takia stressi lisääntyi, kun piti (oman käsitykseni mukaan) syynätä jokainen viesti huolella läpi ja ilmoitettava jokaisesta kirjoitusvirheestä...

Tuon yli-innokkuuteni takia minut sysättiinkin parin viikon kuluttua pois modenvirastani, enkä kyllä jää kaipaamaan sitä!

Miksi kaikki siis halajavat niin kovasti moderaattoriksi? Siksikö, että sen kautta saisi muka lisää kunnioitusta? Vai kenties siksi, että saisi tietää miltä kaikki moderaattorinappulat sun muut näyttävät? Vaiko vain siksi, että näyttäisi olevan cool...?

Vierailija

En,usko vielä,että sinusta Köpisedästä tulisi moderaattori,kuin olet noin uusi käyttäjä,mutta ehkäpä joskus sinusta voi tullakkin!

Vierailija

Köpi sedästä ei vielä ole modeksi,mutta joskus voi vaikka tulla.Itse olen aina tahtonut modeksi ,mutta toisaalta on kivaa kun ei ole mode.Jos saisi vielä toiset modet niin ottaisin jos itse saisi päättää:Akuhullu97 ja Sami-96.

Vierailija

Lainaus:
Moderaattoriksi

Köpisetä - 05.08.10 03:18 (ID 605332) Tiedän ,että Moderaattoriksi on vaikea päästä.

Moderaattoriksi on vaikea päästä, ja ikävää päästä.

Se on hyvin raskasta hommaa, eikä kukaan kaipaa sitä.

Itse en haluaisi modeksi, raskasta työtä se kun on.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Moderaattoriksi

DONUONTYHMÄ - 05.08.10 09:58 (ID 605702)

Voin sanoa, ettei moderaattorina olo ole mitään elämän hohdokkainta aikaa... Itse olin modena Ankkiksessa vuoden 2007 lokakuussa (oli varsinainen ihme, että viestieni huonolla tasolla pääsin siihen virkaan =P), jonka takia stressi lisääntyi, kun piti (oman käsitykseni mukaan) syynätä jokainen viesti huolella läpi ja ilmoitettava jokaisesta kirjoitusvirheestä...

Tuon yli-innokkuuteni takia minut sysättiinkin parin viikon kuluttua pois modenvirastani, enkä kyllä jää kaipaamaan sitä!

Miksi kaikki siis halajavat niin kovasti moderaattoriksi? Siksikö, että sen kautta saisi muka lisää kunnioitusta? Vai kenties siksi, että saisi tietää miltä kaikki moderaattorinappulat sun muut näyttävät? Vaiko vain siksi, että näyttäisi olevan cool...?

Niinpä, foorumeilla kävijät luulevat, että saa kunnioitusta olemalla mode. itsestäni ei millään olisi modeksi, mutta ei monesta muustakaan tällä foorumilla.

Vierailija

Minäkin olen halunnut olla aine moderaattori, mutta minä en ole vielä niin hyvä.

Toivottavasti voisin edes joskus päästä moderaattoriksi...

Viitatar2 - Kiitos ja kumarrus!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat