Aku Ankkaan liittyvät kysymykset.

Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Olen nähnyt miljoonia turhia topiceja, esimerkiksi "Miten Roope on saanut ensilantin?" ja muita tuollaisia turhia. Täällä voitte siis kysyä kaikkia Aku Ankkaan liittyviä pulmia,kysymyksiä,ja muita.Kaikki saavat kysyä ja vastata toisten kysymyksiin.

Tämä on hyvä topic turhille kysymyksille.

Yleisien kysymyksien vastauksia :

"Miten Roope sai ensilanttinsa?"

Hän sai sen kengänkiillottajana.

"Onko Roope Akulle setä vai eno?"

Aku sanoo Roopea yleensä sedäksi,vaikka hän onkin eno. Suomentajilla ja muilla on ollut virheitä vuosien ajan. Roope sanoo Akulle kirjassa "Roope Ankan elämä ja teot",että "Olen enosi,mutta setä käy yhtä hyvin".

Kommentit (6)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä idea kyllä tälle topicille, enkä näin heti ainakaan keksi mitään huonoa sanottavaa tästä. Eihän sitä tietenkään aina tarvitse ollakaan sitä huonoa sanottavaa. Hyvä puoli on kuitenkin se, että tämä kokoaa yhden aiheen kysymykset yhteen topicciin kuten Musiikki-, Historia- ja Urheilu- sekä monet muutkin sellaiset vastaavanlaiset aihealue-topicit.

Aina puhutaan hahmon ikänä sitä, että milloin se on keksitty/tai tehnyt ensiesiintymisensä jossain. Muta on toinenkin keino mitata hahmojen ikää. Nimittäin se, että milloin esimerkiksi Don Rosan mukaan joku hahmo on syntynyt. Jos mennään näiden syntymisten perusteella, niin minä voisin kysyä seuraavien hahmojen "syntymävuodesta":

1. Roope Ankka?

2. Aku Ankka?

3. Tupu, Hupu ja Lupu?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Aku Ankka on tehnyt ensiesiintymisensä lyhytpiirroselokuvassa nimeltä "Viisas Kana Kananen" jok ilmestyi 9. kesäkuuta 1934,mutta kuitenkin elokuvassa "Sedän syntymäpäivä" oli seinäkalenterissa kuitenkin 13.maaliskuuta 1934.

Mikä siis on oikea syntymävuosi?

Sanotaan nyt,että Aku täyttää 75vuotta.

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Aku Ankkaan liittyvät kysymykset.

Gabi47 - 07.08.10 12:06 (ID 607109) Haluaisin tietää kaikkein epäsuosituimmat Aku Ankka hahmot,jos tiedät? -Gabi47

Kaikilla on oma mielipide,jotkut voivat vihaa toista hahmoa,jotkut toista.

Tässä on joitain epäsuosittuja :

Matami Mimmi

Veli Kani

Veli Ponteva

Unkka T Kumiankka

Una

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat