Aaveet ja UFOt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä voi puhua aaveista ja ufoista.Itse uskon kumpiinkin ja oon nähny ufon.Elikkäs mä olin meijän pihan puskan kohalla (oli talvi).Sitten näin keltasen valon likkuvan siksakkia taivaalla.Katoin uudestaan ja se oli häipyny!Eli tämmosii voi laittaa.Mutta tuo mun juttu oli totta.

Kommentit (11)

Vierailija

UFO= Undefined Flying Objekt eli suomeksi lentävä tunnistamaton objekti. Selvennykseksi: jalkopallo voi olla ufo. Jos et tunnista sitä ja se lentää, se on silloin ufo.

Itse olen kuvannut ufon.

Vierailija

Luitko Jaska minun minun viestini? Siinä oli selvästi selitetty mikä on UFO. UFOissa ei ole mitään uskomista, ne täytyy vain hyväksyä...

Vierailija

Lainaus:
Re: Aaveet ja UFOt

Petu98 - 06.08.10 03:16 (ID 606281)

Minäkin uskon aaveisiin ja ufoihin. Onko ufot kotoisin Marssista? Olen kuullut että aaveita on kartanoissa.

UFOja voi tietääkseni tulla myös kuusta.

Vierailija

Aaveisiin en usko kovin paljon, mutta voihan niitä olla, who knows. Ja ufot... No, ne on ufoja, niin kuin roope setä sanoi. (:

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Aaveet ja UFOt

AkutykkääIineksestä - 06.08.10 07:33 (ID 606623)

Ette kai niihin usko? Minä uskon vasta kun näen itse.

Itse asiassa täällä voi tietääkseni myöskin keskustella yliluonnollisista asioista: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11771/onko_sinull...

Tiedän, onhan se lempi keskusteluni! Mutta haluan puhua erityisesti aaveista ja UFOista.Niin ja olen minä aaveenkin nähnyt.

Vierailija

Näin juuri vähän aikaa sitten "Ufon". Valoläikkä meni taivaalla siksakkia. Vähän sen jälkeen menimme ideaparkkiin. Sielä pihassa oli pienen joulukuusen alla valonheitin, joka pyöri ja teki "Ufon". Kuka vaan voi luoda ufon, jos omistaa tarpeeksi tehokkaan valonheittimen.

//Jatketaan tätä topicissa: "Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat