Oletko kuin Roope Ankka.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisitko olla kuin Roope Ankka? Onko sinulla monta Roope-setä "lehteä"? Oletko raha hirmu?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En halua olla Roope.

Syy: Tosielämässä joutuisin maksamaan hirveät verot, koska omistan niin paljon rahaa. Eikä saisi olla paparezzeilta suojassa. Eli siis en haluaisi olla Roope Ankka.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oletko kuin Roope Ankka.

akkari69 - 10.08.10 09:02 (ID 609468) En halua olla Roope. Syy: Tosielämässä joutuisin maksamaan hirveät verot, koska omistan niin paljon rahaa. Eikä saisi olla paparezzeilta suojassa. Eli siis en haluaisi olla Roope Ankka.

Samaa mieltä. Ja sitten olisi rahaa ruinaavia sukulaisia tai muita "eläinten yhdistyksiä" yms..,jotka vaativat lahjoituksia joka päivä ja jos olisin Roope luonteeltanikin, niin olisin äksy ja väsynyt ja pihi kitupiikki, joka karkottaisi kaikki ystävät..En siis myöskään haluaisi olla Roope, vaikka hänellä paljon rahaa onkin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oletko kuin Roope Ankka.

Sohvaperuna - 10.08.10 10:33 (ID 609544)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oletko kuin Roope Ankka.

akkari69 - 10.08.10 09:02 (ID 609468) En halua olla Roope. Syy: Tosielämässä joutuisin maksamaan hirveät verot, koska omistan niin paljon rahaa. Eikä saisi olla paparezzeilta suojassa. Eli siis en haluaisi olla Roope Ankka.

Samaa mieltä. Ja sitten olisi rahaa ruinaavia sukulaisia tai muita "eläinten yhdistyksiä" yms..,jotka vaativat lahjoituksia joka päivä ja jos olisin Roope luonteeltanikin, niin olisin äksy ja väsynyt ja pihi kitupiikki, joka karkottaisi kaikki ystävät..En siis myöskään haluaisi olla Roope, vaikka hänellä paljon rahaa onkin.

Samaa mieltä olen minäkin.

jalmari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen miettinyt pahasti,että eihän kukaan voi olla Roope ennen kuin osaa ajatella kuten hän.Tuollaiset teidän kysymykset sääsätäväisyydestä yms.ovat pohjattomia,ellette teillä ole unelmia,syviä mietteitä kuten Roopella.Roope voisi kutsua teitä "tyhjäkalloiksi",ainakin jos se olisi se Roope,jonka minä vain tunnen oikeaksi.

Vierailija

Haluaisin saada niin paljon rahaa kuin Roope, mutta en silti voisi olla niin saita ja säästäväinen kuin hän.

Mutta rahat olisi kiva saada! Ostaisin lisää akkareita, oman jäähallin, uima- altaan, karkkia ja paljon muuta

:D

-IL2-

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

En halua loukata, mutta tämä kuuluisi Hahmot-alueeseen. Wondy tai AkeMake: voisitteko siirtää tämän Hahmot-alueeseen?

Mutta nyt asiaan: en haluaisi olla Roope, mutta sen rahat haluaisin, koska niitä on niin paljon. Minulla on ainakin yli kymmenen Roope-setä-lehteä.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat