Onko profiilissani bugi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vaikuttaa siltä, että profiilissani on bugi, koska saamani tulokset peleissä eivät tallennu.

Esim. Sain tunnista piirtäjä pelissä tulokseksi 22 sekuntia. Vaikka sen pitäisi tallentua,niin ei tapahdu. Edellinen ennätykseni 26 sekuntia jäi silti parhaaksi tulokseksi. Sama juttu on kaikissa peleissä.

Onko teille tapahtunut samoin? Kertoisitteko miten sen voisi välttää?

Kommentit (5)

Vierailija

No, minulla ainakin näkyi mitalit. Odota muutama minuutti, niin mitalit tulevat näkyviin! Takuuvarmasti et pety!

-LH8-

Vierailija

Lainaus:
No, minulla ainakin näkyi mitalit. Odota muutama minuutti, niin mitalit tulevat näkyviin! Takuuvarmasti et pety! -LH8-

Ehdotan samaa neuvoa. Itselläni mitalit ihan näkyvät, aivan kaikki.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

mulla vaihtelee joskus tulee joskus ei tule esim se peli kuka ryösti roopen rahat mulle ei tullu mitalii vaikka läpäisin sen no tulostin se sudenpentu salapoliisi diplomin muistoksi:D

Vierailija

Jos mitalit tosiaan tulevat näkyviin, niin kertoisitteko kuinka hyvä tulos pitää saada, jotta saisin kultamitalin jossa on numero 2?

Mulla on kaikissa peleissä hopeamitali, jossa on numero 3. Paitsi kuolemattomissa kuplissa,jossa mulla on paras mahdollinen mitali.

Vierailija

Jarkko Ankka, profiilissasi ei ole bugia.

Saamasi pisteennätys ei tallenu heti, eli odotapas viisi minuuttia, (tai enemmän), ja katso sitten.

Ja Lupuhullu8 jo sanoikin, ettet tule pettymään!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat