Onko sinulle tapahtunut jotain perjantai 13 päivä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinulle tapahtunut jotain epäonnista perjantai 13 päivä? Täällä saat kertoa kommelluksistasi! Voit kertoa myös muistakin kommelluksistasi, kuin vaan 13. perjantaina tapahtuneet. Kertokaa vain kaikki kommelluksenne! Oletteko esimerkisksi rikkoneet äitinne lempi vaasin? Aivastanut synttäreillä synttärikakkuun? Vai kenties polkupyöräsi on varastettu?

Kommentit (11)

Vierailija

13.5.2005 oli mukava perjantaipäivä, olihan minulla 10v -syntymäpäivät. No kavereita synttäreille oli tulossa 8. No lopputulos oli se, että vain 3 kaveria pääsi tulemaan. Jos oikein muistan, niin 2 ilmoitti, että niillä on jalkapallopeli, ja loput 3 jäi pois ja ilmoitti jälkikäteen, että ei päässyt, kun oli koripallo -harkat.

Että tommonen epäonninen (syntymä)päivä on tullut vastaan :}

Vierailija

Sain tutulta sähköpostissa hauskan uutiskuvan, jossa presidentti Bush ja pääministeri Persson seisoivat kovasti lähekkäin ja liittokansleri Schluter näytti korjaavan Bushin sepalusta. Työtoverini pyysi lähettämään hänelle kuvan ja naputtelin etunimen sähköpostiin ja painoin enteriä. Hetken päästä työtoveri tuli kysymään huomasinko lähettäneeni kuvan myös koko firman johdon jakelulistalle? Listan nimi oli ilmestynyt vastaanottajalistalle itsestään, koska sen nimi oli työtoverin nimen kaltainen ja kuvan sai lähes 600 ylimmän johdon edustajaa ympäri maailmaa, mukaan lukien pääjohtaja Lontoossa. Oli perjantai 13. päivä.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Eipä minulle ole sattunut mitään kummallista 13. päivä perjantaina. Mutta ihmeellistä kerran oli se että yli puolet mun luokalla olevista oli myöhästynyt taksista! Ihme... vaikka yleensä kaikki minun luokalla olevat ovat aina ajoissa... johtuiko se siitä että oli perjantai... ja 13. päivä? Kuka tietää.

Vierailija

No, silloin koulussa oli vain 7 oppilasta, :O Sitten kompastuin lensin naama ellä lattialle, au!

Ja eipä siinä tainnut juuri muuta tapahtua, JEE :]

Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!

Vierailija

No, huonononnenlukuni ovat 7, 13 ja 21.

7 päivä:

-housut ovat ratkenneet useamman kerran

13.päivä:

-kalenterini pihistettiin

-pyörästäni puhkesi kumi

-housut ovat ratkenneet

21.päivä:

Ei ole

//Jess, 300 viestiä täynnä!

-loorietta, laulun ystävä-

Vierailija

13.8.2010 perjantaina ostimme työhanskoja 3 parin paketissa mutta hanskoja olikin 2 ja puoli paria. Myöhemmin illalla purimme kellaria ja astuin naulaan ja se meni varpaan läpi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat