Kommelluksia kerrakseen

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onko sinulle tapahtunut jokin hauska sattumus tai nolo tilanne? Kaadoitko syntymäpäivillä vahingossa limukkaa juhlakalun päälle tai puhuitko pahaa jostain tutustasi ja huomasit, että hän kuunteli selkäsi takana?

Jaa kommelluksesi ja lue mitä hauskaa muille on sattunut.

Oma kommellukseni sattui pari päivää sitten töissä. Oli remonttiviikko ja minä olin töissä palovahtina. Remonttimiehet olivat ruokatauolla. Huomasin, että erään letkun vipu, jolla säädellään vesisuihkun voimakkuutta, oli löysällä. Niinpä hain kuusiokoloavaimen kiristääkseni sitä. Pyöritin mutteria tiukemmalle ja viimeisellä kiristyksellä vipu yhtäkkiä aukesi. Olin jostain syystä suunnannut letkun suoraan kasvojani kohti, joten vesisuihku ryöpsähti suoraan kasvoilleni. Sain kovan osuman vasempaan silmääni ja kuusiokoloavain putosi kädestäni. Lippalakki lensi päästäni kaaressa varmaankin parin metrin korkeudelle ja itse lyyhistyin lattialle pitelemään silmääni. Onneksi remonttimiehet eivät huomanneet tätä kommellustani, mutta varmastikin ihmettelivät miten silmäni veresti niin kovasti. : )

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

no kerran olin soittanu kamulle et mennää samaa matkaa ja se suostu ni sit laitoin kypärän päähän ja repun selkää ku olin kamul ni huomasin mult unohtu pyörä:D

onneks asutaa samal tiel

Vierailija

Pelkkä ajatuskin naurattaa.. :D. Olin kaverilla, ja kaaduin kaverin koiran päälle, ja sitten kaveri pelästyi niin, että hän pierasi. Sitten koira villiintyi kuullessaan pierun, ja sitten koira hyökkäsi päälleni.. : D.

-LH8-

Vierailija

Heh, hauskoja juttuja on jo tullut. Minäpä kerron myös jutun:

Kerran teimme koulussa elokuvaa, me 5. luokkalaiset teimme yhden, koska meitä oli vain kahdeksan. Siitä elokuvasta tuli aikas hauska, kun meillä oli sellainen juttu, että miehen äiti laittio myrkkyä keittoon ja sitten sitä miestä esittänyt poika ei syönytkään keittoa vaan kun eräs pikkupoikaa esittänyt sanoi, että "Hae maitoa, isi" niin se ei kerennyt. Silti se kuukahti maahan, kuin olisi kuollut.

Lisäksi, kun kaksi meidän luokan tyttöä tuli esittämään poliisia, kun se "mies" oli murhattu. Silminnäkijänä oli naapuri, jota esitti myös yksi tyttö. Sitten se toinen poliisi sanoi, että "Otammeko ruuankin mukaan?" Se oli hauskaa katsottavaa. Kun ne lähti siitä huoneesta, se toinen tyttö meinasi kompastua siihen murhattuun.

Kun ne poliisit oli ottamassa syyllistä, eli sitä vaimoa kiinni, niin toinen sanoi "Tuolla! Kiinni!". Mutta siinä elokuvanteko vaiheessa se tyttö sanoikin "Kiin-ni-ni-niii!" Oli taas hauska juttu.

Lisäksi minun TV-kohtauksessa minä sanoin näin: "Nyt on tapahtunut murha. Meillä on epäilty. Syyllistä viedään juuri vankilaan." Vähän pieleen.

Kun elokuvaamme katsottiin, kaikki 5-6 luokkalaiset nauroivat. Heh, kiva elokuva!

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Joo, mullekin kävi vähän hassu juttu, kun olin elokuvaa viime kesänä tekemässä elokuvapajassa = ) Esitin jotain lääkäriä, jolla oli ihme kyllä joku viitta. Mä olin kuvannut koko muun elokuvan, ja sitten oli se mun kohta loistaa. Se meni sitten vähän pieleen. Mun piti sanoa jotain "sisään vaan" ja mä sanoinkin kop kop. Meni vähän pieleen. Sitten kun muiden kanssa katottiin se leffa, niin saatiin aika hyvät naurut.

~J0N€$

Vierailija

Seitsemännellä luokalla kävi yksi harmillinen tilanne joka näin jälkikäteen muisteltuna oli oikeastaan aika huvittavakin.

Olin menossa koulun joulujuhlaan ja todistusten jakoon aamulla, pyörällä menin vaikka olikin aika liukasta.

Olin pukenut päälleni hienot juhlavaatteet, olihan nyt sentään todistustenjako. Olin jo hyvin lähellä koulua, kun pyörä vain lähti yhtäkkiä alta kun olin kääntymässä koululle päin. Kaaduin ja siinä tuli sitten isohko haava polveen ja upouudet housuni (jotkut suorat, tummat housut) repesivät polven kohdalta. : D Siihen sitten juoksi yksi henkilö varmistamaan ettäö mulla oli kaikki kunnossa ja varmaan muutamat muutkin näkivät tuon tilanteen, silloin nolotti kyllä aika paljon.

Vaikka housut repesivätkin, niin en mennyt vaihtamaan niitä kotiin, koska en olisi enää ehtinyt vaan menin terveydenhoitajan kautta koululle. Koulussa sitten yritin peitellä käsilläni sitä repeämäkohtaa housuissa, mutta pari kaveriani kyllä näki ne rikkinäiset housut. Noh, sain sentään hyvän todistuksen silloin. xD

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Tämä tapahtui kun olin eskarissa.Päiväkotini oli joen rannan lähellä,ja sen takana avautui avara ruohikko,kirkon vierestä.Halusin sinne heti.Kun leikin yhden kaverini kansa,sovimme että tekisimme sen-sitten hän vei tavarat varastoon,ja livahdimme mäen taakse.Kun olimme siellä puoli tuntia,kamuni alkoi valittaa nälkää.Sitten kun tulimme sisään,saimme rangaistukseksi-että meidän piti olla 4 tuntia päiväunilla,oikeasti lasten rääkäystä.

Kun olin noin kaksi kuukautta sitten menossa matkalle,äitini oli oikein kieltänyt minua ottamasta muita kenkiä kuin lenkkarit,ja sitten otin vahingossa rumat,kauheat,hirivttävät croksini.Ja tietysti oli juhannus,ja kaupat olivat kiinni.Croksit ovat ihan kauheita,heitinkin ne heti saatuani tennarit,roskiin.

-Gabi47

Vierailija

Olimme lomalla New Yorkissa Rockefeller Centerissä. Söimme juuri aamupalan ja lähdimme etsimään pankkiautomaattia. Isältäni oli jäänyt teetä aamupalalta (muki oli vielä täynnä koska oli niin kuumaa). Kun automaatti löytyi isä antoi mukin minulle että pitäisin sitä hetken. Siinä vaiheessa pikkusisko hyppäsi istumaan vieressä olevalle tasolle. Minä laitoin mukin tasolle ja hyppäsin itsekin istumaan. Vahingossa käteni osui mukiin hypätessä ja tee levisi lattialle, tasolle ja tietenkin sotki pikkusiskon valkoiset pillifarkut. Sen jälkeen ne eivät olleet enää yhtään valkoiset vaan vaalean ruskeat :0) Seuraavan puolen tunnin ajan etsimme lasten vaatekauppaa New Yorkin keskustasta.

Samalla matkalla olimme myös Fayettevillessä.

Lähdimme aamupalalta omaan huoneeseen mikä oli toisessa kerroksessa. Sillä aikaa kun odotimme hissiä, huomasimme vieressä limuautomaatin. Silloin meillä ei ollut kolikoita mukana joten päätimme käydä hotellihuoneessamme ja tulla uudestaan hakemaan limua. Limua lähti hakemaan minä, isoveli ja pikkusisko. Hississä ajattelin nopeuttaa matkaa ja painaa close nappulaa joka tietysti oli alarm nappulan vieressä. Vahingossa painoin tietenkin sitä viereistä nappulaa ja hissi alkoi hälyttää jolloin isoveli hyppäsi viisi metriä ulos hissistä;0) Vieressä olevat naiset tosin ihmettelivät mutta liukenimme paikalta ilman limua.

Samana päivänä autossa. Vanhempani pyysivät minua avaamaan 2 litran 7up pullon. Ilmeisesti pullo oli jossain vaiheessa pyörähtänyt ja kun avasin sen niin koko takapenkki sai 7up suihkun. Olimme keskellä "ei-mitään", myrsky oli nousemassa ja minun piti hyttyset korvissa vaihtaa koko vaatekerta kuiviin. Tietenkin minun vaatteeni oli takaboxin taaimmaisessa matkalaukussa...

Vierailija

Tämä naurattaa minua vieläkin todella paljon:). Se tapahtui ollessani 8-vuotias. Menin vessaan musiikkiopistossa. Vessanovissa oli sellainen lukitus että sitä piti ensin vetää, että ovi naksahti. Minä tietysti en vetänyt sitä kunnolla kiinni, mutta lukossa oli punainen viiva. Luulin, että se oli lukossa, ja menin rauhassa istunnolleni. Olin ihan rauhallinen, kunnes samanluokkalainen tyttö tuli ja avasi oven. Tietysti kuului kiljuntaa, ja minä poika putosin pöntöltä. Tätä kirjoittaessa ei voi olla nauramatta. Nolottaa vieläkin, mutta onneksi sama tyttö ei asu enää samassa paikkakunnassa kuin minä. :):):)

-Battery

Vierailija

Joskus 2 vuotta sitten, esitin "kovaa tyyppiä" pikkuveljelleni. Olin keittiössä ja myös olin jättänyt serrkuni veljeni kanssa huoneeseeni. Kun olin keittiössä...

Veljeni kysyi, pidätkö tuosta serkustasi, joka on huoneessasi. Sanoin, en. Hän vastasi, minäkään en pidä hänestä, hän on tyhmä. Sanoin, tiedän.

Vakka hän on minua isompi, voin häätää hänet huoneestani, vaikka hakkaamalla. Sitten kuulen serkkuni äänen, oikeastikko?

Veljeni oli sopinut tästä hänen kanssaan.

Nolotti todella paljon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat