KK- Koomiset Kommellukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs, tässä topicissa kerrotaan hauskimmat kommellukset, mitä on sattunut. Kerro mielellään juttu, joka liittyy 13. päivään, numeroon 13, tai sitten ihan juttu joka on todella hauska, mutta siihen ei liity mitenkään kolmeentoista. Toisten jutuista voi kertoa mielipiteitä, ja niitä voi arvostella.

Koomisia hetkiä!

Kommentit (7)

Vierailija

Elikkäs oli Perjantai 13. päivä viime vuonna myöhästyin koulusta koska puhelin pimahti yöllä.. kun menin kouluun se oli 5. myöhästyminen ja pääsin siivoojan kanssa siivoamaan.. kun olin välitunnilla kaverini tönäisi minua kun juteltiin porukalla ylhäällä liukumäessä ja lensin kuperkeikalla alas.. vaaleat housuni ei ollut enää vaaleat vaan mudan peitossa ja pinkki hupparikin meni.. kun päästiin luokkaan oli kuvis tunti ja otin hupparin pois ja yksi kavereistani kaatoi siniset vesivärin vedet valkoiselle paidalleni.. kun olin matkalla kotiin pyörästä puhkesi rengas ja jouduin taluttamaan sen kotiin.. kotona menin hyppimään trampoliinille ja kaaduin ja tipuin alas päätin että olen koko loppu päivän sisällä viltin alla ja luen aku ankka lehtiä.. onnistuin vielä saamaan kuumat kaakaot päälleni.. että sellainen perjantai 13.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Tämä tapahtui tänä keväänä,harjoitelimme liikkasalissa lukkarin heittoja.Rehtorimme käski ottaa mallia minusta,menen silloin kun minua kehutaan,ja sen jälkeen tuijotetaan,lukkotilaan,ja heitin täydellisen surkean heiton.Toiselle puolelle salia nääs...

Heinäkuun 13(Edellinen ei tapahtunut 13)päivä,minä ja äitini palasimme Kreikasta,joku oli jättänyt lentokoneen tuolin käsinojaan purkan.Uudet caprihousuni tahriinuivat sitten siihen,ja olin koko päivän purkkaisissa housuissa.Ja purkkahan ei lähden sitten millään.Kun olin vessassa kiroilin hiljaa...

-Gabu47

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

oli kolmastoista päivä (en muista kuuta)mun piti soitaa äidille että oon menos kaverille sit mä soitin sinne,puhelimess vastas joku englantilainen, sanoin englanniksi että väärä numero täst edes katson numeron tarkaan.

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Satuin menemään kaverini kanssa äitini kaverin talon ohi ja hän kysyi,että haluammeko hyppiä trampalla ja tietysti halusimme!Sitten katselin kaverini hyppimistä ja sanoi että 'näin sitä hypitään'Ja loikkasin suoraan viereiseen puuhun pahki ja siitä valuin maahan.

Toinen kerta oli kun heiluin veljeni leuanvetotangossa ja velipä paiskasi oven kiinni ja minä törmäsin suoraan siihen!Veli kun ajtteli,että siinä kävisi niinkuin sarjakuvissa.....

Vierailija

Lainaus:
Re: KK- Koomiset Kommellukset

Joel152 - 09.08.10 12:40 (ID 608710)

Ai,tänne on tullut tämmöinenkin keskustelufoorumi.

En muista nyt mitään,mutta voin sanoa sitten kuin muistan :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat