PE 13: Kompastumiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jaetaanpa kommellukset vielä kategorioihin... Täällä siis kerrotaan karmivimmat kompuroinnit!

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Koulussamme oli puöräily kisat ja olin varma voitosta. Muutama metri ennen maalia kuitenkin vilkaisin olkani yli näkyikö toisia kilpailijoita takanani. Ja sitten yhtäkkiä pyöräni etupyörä vinksahtaa sivuttain ja kaadun. Samantien kaikki muut kilpailijat huristavat ohitseni ja minä jäin viimeiseksi. :(

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Ööh... No, olen kerran kompastunut rappusissa kaksi kertaa mummoni silmien edessä ja kotona olin niin ylpeä siitä...

Luulisi tuosta keksivän vaikka mitä, mutta kun minulle ei ole koskaan sattunut mitään vakavaa. : D

Tai no, kerran leikimme koulumme pihalla kirkonrottaa, ja minä päätin juosta piilostani esiin. Kuitenkin jotenkin onnistuin kompastumaan piilopaikkani "kynnykseen" ja lensin maahan niin että käsi jäi alle... Ehdin jo elätellä toivoa, että se olisi murtunut mutta venähdyshän se vain oli... : D

Vierailija

Pahin kompurointini oli 2-vuotiaana Seinäjoen rautatieasemalla. Olimme menossa junaan, ja kompastuin junan portaisiin. Meinasin kaatua raiteille, mutta onneksi isäni ehti nostaa minut pois. Minulle tuli monta mustelmaa. Mutta kenkäni jäi raiteille, enkä saanut sitä pois.

Sellainen oli pahin kompastumiseni.

Vierailija

Olin kadussa. Sitten jalkani edessä oli pieniä pyöreitä kiviä. Sitten astuin niiden päälle huomaamattani, ja liu'uin varmaan kivien päällä 8 cm, ennen kuin kompastuin. Sitten tuli mustelmia takapuoleen..: D. Epäilen, että joku laittoi ne kivet tahallaan leikkimielellä.

-LH8-

Vierailija

Muistakaa että täällä kerrotaan kompuroinnista jotka tapahtuivat 13 päivä, että ette kerro jostain Tammikuun tapahtumasta. Itselläni kävi 13 päivä niin että kompastuin asfaltilla, (Vaikea kävellä kun välitunnilta tulee patjat jalassa!) Niin lensin naama edellä asfalttiin. Onneksi oli molarin kypärä päässä niin tuli vain pikku lommo kypärään.

Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: PE 13: Kompastumiset

aijaa - 09.08.10 04:31 (ID 609108) Muistakaa että täällä kerrotaan kompuroinnista jotka tapahtuivat 13 päivä, että ette kerro jostain Tammikuun tapahtumasta. Itselläni kävi 13 päivä niin että kompastuin asfaltilla, (Vaikea kävellä kun välitunnilta tulee patjat jalassa!) Niin lensin naama edellä asfalttiin. Onneksi oli molarin kypärä päässä niin tuli vain pikku lommo kypärään. Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!

Muokkasin viestiäni. Ehkä olet oikeassa.. Onhan merkki PE (perjantai) 13.

-LH8-

Vierailija

Olimme kävelemässä luokkamme kanssa tietä pitkin ja minulla aukeni kengän nauhat koko ajan,sitten kun pääsimme koululle niin könysin suoraan rehtorini kenkien eteen.........

Ja toinen kerta oli kun lenkitimme koiraa kaverini kanssa ja könysin johonkin mitä en nähnyt ja venäytin jalkani......

Ja paljon muuta!

Vierailija

Talvella liukastuin ja käteni osui kaapin terävään nurkkaan ja kerran kompastuin isoveljeni jalkaan ja jalka oli sen päivän kipeä.

Vierailija

Kuus vuotihaana poljin pyörälä ja aloin jotenki pöljäihleen siinä sitten ja meni vähä penkan puolele ja löysin itteni sitten ojanpohjasta ja ei sitten muuta ko sairaahlaan ko ottassa oli pikkunen reikä. Ja sitten mäessä olen lentäny sitten nii hyvin että käsi on mennyt poikki. Olen mie kans silläki laila lentäny että lauta on uponu ja siitä etuperinvoltila naama eelä hankheen:);)

Vierailija

Pahin kaatumiseni tapahtui joskus 5-vuotiaana.

Oltiin kävelemässä torilta pois päin, ja jostain kumman syystä kaaduin, ja leukani osui asfalttiin.

Tuli niin paha haava, että piti mennä ompelemaan se kiinni sairaalaan. Äidille tuli vähän kiire...

Vierailija

Kun olin jonkun 6-vuotias halusin kokeilla vanhaa haalariani joka oli erittäin pieni sain sen juuri päälleni ja halusin näyttää äitille joka oli yläkerrassa mutta kun lähdin juoksemalla portaita ylös niin haalari repesi ja löin huuleni portaisiin. Ei siitä sen enempää.. : ))

Vierailija

Fillaroin 10 vuotta sitten pe 13. päivänä Sörnäisissä täyttä höyryä erään talon kulman ympäri ja tietysti joku pelle oli parkannut Bemarinsa pyörätielle. Äkkijarrutin, mutta pyörätiellä oli vielä auraushiekkoja ja lähdin sivuluisuun. Luisu päättyi nopeasti Bemarin nokkaan, josta lensin pää edellä asfalttiin. Onneksi päässä oli hyvä kypärä, vain hattu halkesi eikä kallo.

Muistoksi kolarista Bemarin nokkaan jäi lommo ja polveeni hieno arpi ;-)

Vierailija

Eräänä kauniina kesäisenä päivänä mökillä olin kävelemässä ulkoa sisään, kun yhtäkkiä kompastuin paksuun puunrunkoon. Jalasta tuli verta, muttei onneksi käynyt pahemmin. : )

Mr Roope Ankka

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat