PE 13: Muut möhlinnät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jaetaanpa kommellukset vielä kategorioihin... Täällä siis listataan kaikki ne kovan onnen kenkäisyt, jotka eivät muihin 13. päivä -pelinavauksiin sovi!

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

No, sanoin tyttöystävälleni: "Hölmö peppu!", kun luulin, että vihamieheni oli takanani. Mutta oli vahinko, että tyttöystäväni olikin takanani, eikä vihamieheni. Sitten tyttöystäväni mätkäisi laukkuansa poskeeni, ja se sattui. Selitin tyttöystävälleni kaiken, annoin suklaakonvehteja, ynnä muuta, ja hän antoi anteeksi. En taatustikaan halua kokea sitä uudestaan!

-LH8-

Vierailija

No, Olin noin 8-vuotias, ja olin R-Kioskilla, ostin karkkia, kun aioin katsoa videon. Menin kassalle, ja aioin maksaa. Sitten huomasin, että lompakkoni oli kadonnut. Moinähän huusin että minut oli ryöstetty ja muuta vastaavaa. itkukin meinasi päästä. Sitten eräs vanhemmanpuoleinen mies kysyi, että minkä värinen lompakkoni oli. Minä vastasin, ruskeahan se oli. Sitten hän kehoitti katsomaan taskuihin josta oikein pilkotti ruskea nahkalompsa. Osaakin hävettää vieläkin...

Vierailija

Otimme tylsyyden puuskassamme kaverini kanssa juoksukisan koulun pihalla soivittua reittiä pitkin, eikä meitä näyttänyt ollenkaan haittaavan reitin mutaisuus, syksy kun oli. Kun kolmas osa matkasta oli juostu, kaverini alkoi kiihdyttää ja pääsi johtoon, minä tietysti aijoin maksaa samalla mitalla takaisin ja aloin lisätä nopeutta kuraisessa mutkassa. Kuten arvata saattaa liukastuin mutaan ja suurin osa farkuistani tahriintui mutaan. Välitunnin jälkeen meillä oli vielä kaksi tuntia koulua, jotka sain tepastella melkeimpä koko ruskeilla farkuillani huomiota keräten.

-Jöötti-tyttö siellä missä ankatkin-

Vierailija

Olin silloin kolmosella, kun tämä tapahtui. Oppituntia oli enään muutama minuutti jäljellä, ja minulla oli kauhea vessahätä! Sanoin opettajalleni, että minun oli päästävä vessaan. Lopulta pääsin. Puin ulkovaatteet kiiresti päälleni ( Puin ulkovaatteet, koska vessa oli ulkona) ja astelin nopeasti vessaan. Huomasin, että vessa ei ollut tutun näköinen- ja sitäpaitsi siellä oli yksi poika. Säikähdin ja juoksin takaisin sisälle hädästä välittämättä. Muut ystäväni tulivat ulos, ja yhdelle sanoin:

- Vessa oli jotenkin kummallisen näköinen.

Sitten menimme yhdessä katsomaan sitä. Menimme tällä kertaa oikeaan vessaan. Ei täällä mitään kummallista ole, kaverini totesi. Nyt tajusin. Olin mennyt vahingossa POIKIEN vessaan! Kaverini nauroi ihan sikana.Minä menin nolona pois paikalta.Nykyään katson tarkkaan, minne vessaan menen.

Vierailija

Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, ja vieläkin se naurattaa!

"Taistelin" isoveljeni kanssa pehmomiekoilla, joiden sisällä on vanerinen putki. Lähdin juoksemaan huoneeseni, pidellen miekkaa poikittain käsissäni. Se ei tietenkään poikittain mahtunut ovesta sisään, ja miekan päät töksähtivät ovenkarmeihin. Kaaduin sen seurauksena taaksepäin, ja muistoksi sain ison kuhmun takaraivooni. :'D

Vierailija

Minun pahin mokani Perjantai 13 taitaa olla se että vieläkään tähän perjantai 13 asti minulle ei ole ikinä mitään huvittavaa tapahtunut, kun on jopa 313€ Lahjakortti jaossa :(...

Lillen-Positiivisuus ei nytten auta-

Vierailija

Pelasin kaverini kanssa tennistä. sitten kerran kun kaverini syötti, löin ja pallo lensi yli laidan. Minä ja kaverimme lähdimme tietysti etsimään sitä ja kun tulin ulos aitauksesta astuin puisen lanan (pituushyppypaikan hiekan tasoitin) leveämpään päähän ja toinen pää tuli kovalla vauhdilla otsaani sain siitä mojovan kuhmun.

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Oli aprilli-päivä.

Siskoni oli vielä koulussa ja ajattelin tehdä hänelle kepposen. Otin laatikosta puikkoliiman ja ajattelin laittaa liimaa ikkunan kahvaan. Sitten siskoni tuli koulusta ja sanoin hänelle: Laita tuo ikkuna auki ku tääl huonees on aika kuuma. Sit se sano: No en mää nyt kerkee laita ite. Sit menin pois huoneesta ja menin ulos. Sitten tultuani ajattelin että täällä huoneessa on liian kuuma ja menin avaamaan ikkunan. Eihän siinä sittenkun kädet liimassa ja siinä sitten oli melkoinen käsien peseminen.

Vierailija

Multahan näitä löytyy XD

Olin viimekesänä Helsingissä, 4H -retkellä. Yövyimme eräässä hotellissa, jonka aulassa oli limukka-automaatti. Laitoin euron kolikon koneeseen ja painoin jaffakuvaa. Kun sain pulloni, avasin sen heti. En tiennyt, että pullo oli hölsynyt koneessa, ja niin siinä kävi, että jaffa räiskyi pitkin aulan lattiaa : D

Olin viimetalvena uimahallissa äitini kanssa. Menin isoon altaaseen jossa oli hyppylaudat. Siellä oli kaksi ikäistäni poikaa, joihin yritin tehdä vaikutuksen... Menin matalimmalle laudalle jossa pojatkin hyppivät. Hyppäsin tyylikkäänä veteen, mutta kesken hypyn bikieni yläosa valahti ylös! Vedin äkkiä sen alas, ja huomasin poikien sipittelevän toisilleen jotain :'D Juoksin äkkiä toiseen altaaseen ja olin siellä siihen asti kunnes pojat lähtivät.

Olin viimekesänä ratsastamassa. Kun ratsastuksenopettaja käski ottamaan lyhyet ohjat, tietysti sekoitin pitkät ja lyhyet ohjat keskenään ja annoin hepan kävellä pitkin ohjin.

Talvella minä ja kaverini kuuntelimme koulun takapihallani MP3:sestani musiikkia. Yhtäkkiä opettaja käveli ohitsemme ja huusin kauhistuneena täyttä kurkkua

"Voi herranjestas!"

Kun säikähdin niin paljon.

Vierailija

Yritin saada vanhempiani siirtämään autoa tallista ulos, koska tarvitsin työtilaa. Koska kumpikaan ei ehtinyt, päätin siirtää sen itse työntämällä. Suunnitelmana oli työntää auton takarenkaat autotallin luiskalle kuskin ovi auki ja hypätä tämän jälkeen etupenkille, vetää käsijarrusta... laittaa ovi kiinni, löysätä käsijarru ja päästää auto rullaamaan hitaasti pihatielle.

Suunnitelmassa tosin oli sellainen aukko, että takarenkaiden ehdittyä luiskalle lähti auto vierimään entistä nopeammin pihatietä kohti sillä seurauksella, että avonainen ovi meni autotallin seinästä läpi. Onneksi ehdin itse pois välistä...

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

tässä yks mun juttu tää tapahtu koulussa olin liikka hallin edessä ja mun takan oli metalli tolppa mä en huomannu sitä ja lähin juoksemaan ja löin pään siiheen tolppaan ja mulle tulii tennarin kokonen kuhmu ja se sattus.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Taisin olla kuusivuotias, kun olin kaupassa perheeni kanssa. Löysin sieltä yhden vauvakirjan ja ajattelin näyttää sen pikkuveljelleni (joka on siis vauva). Rupesin seuraamaan pikkuveljeäni kaupasta ulos näyttääkseni kirjan hänelle, mutta silloin varashälytin pärähti soimaan ja säikähdin kauheasti. Sen jälkeen karsastin kaikenlaisia hälyttimiä monen vuoden ajan, ja vasta vähän aikaa sitten olen taas uskaltanut olla niiden lähistöllä.

Tiedän, nämä möhlintäni ovat aika kiinnottomia. : P

Vierailija

Pelasimme kaverini kanssa "sulkaplloa" ei ollut verroa ja pallossa ei ollut sulkia. Löimme palloa hyvin korkealle, mutta sitten se lensi heinikkoon. Kun olimme vartin etsineet sitä löysimme sen. Ja sitten löimme 3 kertaa ja se oli taas heinikossa. Etsimme puoli tuntia turhaan... Siellä se pallo edelleen varmaan on.

Vierailija

Pahin mokani tapahtui koulun talvimatinean esityspäivänä. Soitin pianolla erään kappaleen, joka meni varsin hyvin:). Esityksen jälkeen ns. selostaja kysyi minulta, että kuinka monta vuotta olen soittanut pianoa. En ollut varautunut tähän, joten suusta pääsi, että kaksisataaa vuotta:@! Kaikki nauroivat. Lopussa korjasin, että kaksi vuotta olen soittanut. Kukaan ei onneksi muistuta siitä enää, ellen minä itse siitä kavereilleni muistuta.

Vierailija

Lainaus:
DONUONTYHMÄ: Taisin olla kuusivuotias, kun olin kaupassa perheeni kanssa. Löysin sieltä yhden vauvakirjan ja ajattelin näyttää sen pikkuveljelleni (joka on siis vauva). Rupesin seuraamaan pikkuveljeäni kaupasta ulos näyttääkseni kirjan hänelle, mutta silloin varashälytin pärähti soimaan ja säikähdin kauheasti. Sen jälkeen karsastin kaikenlaisia hälyttimiä monen vuoden ajan, ja vasta vähän aikaa sitten olen taas uskaltanut olla niiden lähistöllä. Tiedän, nämä möhlintäni ovat aika kiinnottomia. : P

Minullekin on sattunut samalla lailla, mutat tavara oli muistaakseni joku vaate. : D

Mr Roope Ankka

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat