PE 13: Köpöt höläykset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jaetaanpa kommellukset vielä kategorioihin... Täällä siis kerrataan köpöimmät höläykset ja muut suista lipsahtaneet sammakot ynnä uutisankat!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Ai niin, sanoin vihamieheäni pelleksi kavereitteni kanssa, ja vihamieheni oli takanani! Hän löi minua poskeen, suuhun, nenään, kaikkiin paikkoihin. Auts! Sitten vihamieheni sanoi minulle: Haista pask*, ja häipyi. Onneksi selvisin siitä. Tiedoksi kaikille, että vihamieheni on 16 v., painaa yli 100 kiloa, ja hän on todella vahva.

-LH8-

Vierailija

Olen mieki sanonu vahingossa opettajalle ko sain kokheesta seiskan nii voi p e r k e l e ko en saanu enhää nostettua numeroa:)

Tino K.
Seuraa 
Liittynyt18.6.2009

Kerran kun olin urheilukentällä kisoissa sanoin yhdelle kaverilleni,että tuo tyyppi on tässä lajissa varmaan viiminen ja sitten huomasin sen äiti seisoi mun takana.

Vierailija

Kerran kun olimme pukkarissa ja puhuin pahaa yhdestä meidän valmentajastamme, niin juuri silloin hän sitten avasi oven ja sanoi että kuuli kaiken. Sitten hän täytti juomapullonsa pukkarimme hanasta ja lähti hiljaisesti pois :/

-IL2-

Adiel
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Kerran puhuin pahaa eräästä kaveristani pahaa ja kuuli vielä kaiken sitten hän hyökkäsi kimppuun ja sitten jouduttiin opettajan kanssa puhuttelemaan noin 1 tunti ja 10 minuuttii.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Olin tokaluokkalaisena oppinut juuri yhdeltä kaveriltani erään tuhman sanan ja päätimme koulun jälkeen jäädä vielä käytävälle puhumaan pahaa ylempiluokkalaisista kuin isot pojat ikään. Niin päädyimme laukomaan kovaan ääneen:

-Kyllä moni kolmasluokkalainen on aikas hoo oo äm oo.

-Joo ja moni viidesluokkalainenkin on hoo oo äm oo!

Sattumalta opettajamme sattui silloin tulemaan ovesta ulos ja kuulemaan kiintoisan keskustelumme. Päädyimme siis puhutteluun ja meille valistettiin, ettei hoo oo äm oo ole yhtään hyvä sana sivistyneesti keskusteltaessa.

Jälkeenpäin olen puhunut tuhmia vain eristäytyneenä ja pienessä kaveriporukassa, kiitos tuon karmaisevan kokemuksen. : D

Vierailija

Olin menossa kaverini mökille. Minun piti laittaa äitini numero kaverille, jotta tämän isä voisi ottaa yhteyttä. Olin tietysti omissa ajatuksissani - kuten yleensä - ja naputtelin tyytyväisenä oman numeroni, joka oli mielessä päällimmäisenä : D Kahdesti kaverin isä soitti minulle - minä tietysti en saanut kunnolla selvää,, ajattelin että siellä on joko väärään numeroon soittanut tyyppi tai puhelinmyyjä ja suljin puhelimen.

Koulussa puhuttiin, että voi kun äitini oli aina ollut varattuna...

Kolmannella soitolla kuulin nimen kunnolla ja tajusin kaiken : D Olihan se vähän noloa, kun olin vielä niin tylysti poikkaisut aiemmat...

*

Vierailija

No, kerran kaksi kaveriani puhuivat: "Ei kerrota henkilö A:lle, et me lähetetään viesti henkilö B:lle." Sitten henkilö A istuikin heidän vieressään, ja oli kuunnellut koko keskustelun sanoi: "Niin mitä sanoittekaan?" Ja vasta sitten kaverini huomasivat hänet. Siitä sai aika hyvät naurut! ;D

~m-a~

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Juttelin ihastukseni kanssa mesessä. Emme tunteneet hyvin, mutta tulimme juttuun erinomaisesti. Kirjoitin: '' Vaikea uskoa, että meille tulee pian vauva.'' Ihastukseni oli hetken hiljaa, lähetti sitten kysymysmerkkejä ja kirjautui ulos mesestä. Poika oliluullut minun tarkoittavan, että minä ja hän saamme vauvan, vaikka olin puhunut perheestäni.

Vierailija

Nooh, olin siis ala-asteella aikamoinen aikapommi herkkien hermojeni takia, ja kaiken lisäksi omistan poikkeuksellisen hyvän kuulon jonka takia kuulin miltei kaiken mitä luokassa puhuttiin minusta (tietty selkäni takana), ja kuinkas muutenkaan kun sitten kerran kävi näin:

Istuin etummaisessa rivissä seuraten opetusta, kun kuulin jonkun sanovan oman nimeni, ja perään vielä sanan idiootti. Noh, tietty käännyin ja katsoin hetken kolmea luokkalaistamme jotka juttelivat hiljaa luokan perällä, ja huusin heille; "Anteeks vaa, mut mitä v***** te ääliöt siel oikee pölötätte?!"

He kääntyivät katsomaan minua, jonka jälkeen yksi heistä sanoi; "V***n ääliö, mut me just puhuttii siit idiootti (luokkalaisen nimi) joka kiusas sua välkäl. Hiton dorka!!!"

Käännyin niin nolona eteenpäin, etten edes huomannut opettajan seuraavan koko tilannetta, seurauksena oli 2h jälki-istuntoa, ja paloauton värinen naama.

PS. Tuskin hieman "rajumpi" kielen käyttöni ketään haittasi.

PS2. 13 onkin onnenlukuni! :D

Vierailija

Tämä tapahtui kun olin ensimmäisellä loukalla:

Opettajamme alkoi välitunnin alussa ripustaa kattoon tekemiämme askartelua. Hän ei tietenkään oikein ylettänyt, joten hän nousi erään oppilaan pulpetille. Minä juttelin silloin kaverini kanssa, ja kun huomasin opettajan, tokaisin: -Mitää ihmettä? Opettaja seisoo pulpetilla hikiset ja likaiset sukat jalassa! Opettaja kuulu kaiken, katsoi minuun, ja vastasi: -Vaihdoin ne juuri tänään. (Luulin että sukat vaihdetaan päivittäin...?) Hiemanhan se nolotti...

-KIa K.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat