PE 13: Eksymiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jaetaanpa kommellukset vielä kategorioihin... Täällä siis yritetään muistella minne sitä tulikaan eksyttyä!

Sivut

Kommentit (54)

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Heh... : D Kuusivuotiaana ollessani perheeni kanssa festareilla jäin ikään kuin tahallaan katsomaan teatteriesitystä, vaikka perheeni olikin jo lähtenyt sieltä ajat sitten. Niin siinä sitten kävi, että tunnin kuluttua "huomasin" joutuneeni eroon perheestäni. Onneksi eräs tuttu setä auttoi minut jälleen perheeni luokse (ja koko loppuajan olin sitten niin polleata poikaa, että minäpä olin tunnin eksyneenä!) : /

Jostain syystä olen ylpeä kaikista tapaturmista mitä minulle on sattunut...?

Vierailija

Olin 6 vuotias, Visulahdessa, niin kun vanhempani menivät pois, en huomannut mitään ja jatkoin laskemista! Sitten n. 3h tunnin kuluttua huomasin ettei vanhempia näy. Sitten kysyin uimavalvojalta apua, ja vihdoin löysimme vanhempani :)

Vierailija

Eksyin 5-vuotiaana Tampereen rautatieasemalla. Huomasin, että mummuni oli kadonnut. Koska oli vasta viisi, hätäännyin. Olin kuan paikallani mutta sitten lähdin ulos. Onneksi löysin pappani parkkipaikalta. Sellainen oli minun eksymiseni.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

No kerran olin joku 6-vuotias, me mentiin (minä, veljet ja äiti) Prismaan. Sitten minä olin jäänyt ihailemaan jotain upeaa lelua. Yhtäkkiä huomasin että äiskää ja veljiä ei näkynyt missään! Hätäännyin ja yritin parhaani mukaan etsiä äiskää. Mutta onneksi löysin hänet. (:

Vierailija

No, olin 3 vuotias(jos oikein muistan). Menin Linnanmäen huvipuistoon, sain Minihupi-rannekkeen.. : D. Sitten juoksin heti siihen Kirnuun, ja valvoja ei antanut minun mennä Kirnuun, kun olin niin pieni.. Nykyään olen 13 vuotias : ). Sitten itkin, ja poistuin Kirnun jonosta. Kun palasin takaisin lippumyymälään, niin vanhempia ei näkynyt. Sitten juoksin paikasta toiseen monta kertaa, mutta vanhemmat eivät vaan näkynyt. Sitten surullisena kävelin Kirnun eteen, ja siellähän vanhempani oli! Vanhemmat olivat vain 3 metrin päässä eksymispaikaltani.. :D.

-LH8-

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Olen 6vuotiaana eksynyt paljon.

Olen pienempänä eksynyt kauppaan.

Sitten kun rupesin etsimään isääni,luulin jotain toista isäksi,koska näytti aivan samalta takaapäin.. :D Menin karkuun,kun huomasin ettei ollutkaan isä. Lopulta isä löytyikin.. :D

Vierailija

Tämä tapahtui minun pikkuveljelleni muutama kuukausi sitten.

Olimme tuttuun tapaan lehtiosastolla katselemassa taskareita.Valitsimme mitkä otimme, ja yritimme löytää mummin ja papan, joiden kanssa olimme ostoksilla. Etsimme aika kauan, kunnes pikkuvelejeni oli näkevinään papan. Hän sanoi:

- Tuolla hän on!

Sitten ryntäsimme häntä kohti. Melkein päämäärässä huomasin, että se mies ei ollutkaan meidän pappa, vaan ihan joku muu. Pikkuveljeni ei huomannut, että minä pysähdyin. Hän sanoi kovalla äänellä:

- Pappa!

Sitten hänkin huomasi väärän ihmisen. Nauraen muutaman minuutin ajan lähdimme etsimään mummia ja pappaa, ja lopulta löysimme.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

tämä tapahtui muutama vuosi sitten ku olin (minä äiti ja isä ja pikku veli) laivalla ja jäin kattomaan jotain en muista mitä mutta sitten vanhemmat oliki jo menny toiseen kerrokseen oli joku 3v ja kyllä itku pääs js hävettää vieläkin

Vierailija

Noin 6 Vuotiaana menin kaverin kanssa ilta-päivällä pelaamaan jalkkista kodin läheiselle kentälle.Yhtäkkiä me huomattiin että kello oli jo noin 9 ja aivan pilkko pimeää me harhailtiin noin puoli tuntia pimeässä kunnes löydettiin takaisin kotiin.

Vierailija

Eihän tuo ole mithään ko mie meinasin viimeksi eilen eksyä methään ko kävimä ransun kansa jäniksen jälkiä kattomassa nii se sitten meni methään ja yhessä kohtaa tuli sitten miehleen että missäs päin pöpelikköä nyt olhaan mutta se ei sitten kestäny sitten se tila ko pari sekunttia mutta onneksi pääsimä pois ja tie oli parin sadan petrin pääsä:)

Vierailija

Olen eksynyt jossain eläintarhassa, olikohan se nyt ähtäri, kun etsin vessaa, jonne vanhempani ja pikkuveljeni olivat menneet. Silloin osasin lukea vain että jos tekstissä on Ö siinä lukee "Vain henkilökunnalle"...

Sitten eräs kerta, kun eksyin Juni Backenissa (Ruotsissa), ja isäni oli kuitenkin kirjoittanut käteeni puhelin numeron... Siinä oli vain 1 nolla liikaa eli kohdassa missä piti olla 00... Olikin 000. Ja sitten eräs jonkun maalainen porukka löysi minut ja veivät minut jonnekkin ravintolaan, missä yrittivät soittaa siihen numeroon kokin puhelimella... Ja lopulta minun isäni löysi sitten minut.

Vierailija

En oikein muista, missä ja miten olisin eksynyt sen pahemmin... : D Valitettavasti en muista mitään tilannetta, jossa olisin eksynyt kovin pahasti.

Mr Roope Ankka

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Kerran ku mä olin italiassa, pisassa mä olin noin 6 tai 7 ni mä kiertelin isän kanssa siellä pisan tornin laella. Siellä oli hitsin paljon ihmisiä ja sitten mä eksyin sinne. Sitten mä koitin mennä autolle kun äiti oli aluksi sanonut että jos eksyy niin pitää mennä autolle ja sitten mut haetaan sieltä takaisin.No mä en tietenkään löytänyt autoa sitten mä olin ihan paniikissa mä menin sinne missä oli kauheesti ihmisiä siinä toivossa että siellä olisi vanhemmat sitten mä etin nittä hetken ja lopulta löysin ne.

Vierailija

Olin kerran saattamassa kaveriani kotiin. Hänen kotiin johti polku metsän läpi. Kun olin saattanut hänet polkua pitkin hänen kodilleen, hän kysyi osaanko kotiini takaisin (en ollut koskaan mennyt sitä reittiä pitkin). Vastasin että osaan mennä takaisin. Niin ei ehkä kuitenkaan olisi pitänyt sanoa. Lunta pyrytti paljon ja lumi peitti kengänjäljet ja polun. Olin siis eksyksissä. Minulla oli kyllä kännykkä mukana, mutta pelkäsin äitini suuttuvan, jos soitan hänelle. Pakkohan minun oli soittaa. Äitini ei suuttunut (onneksi) ja sitten hän neuvoi puhelimen avulla tien kotiin. Jouduin tosin kiertämään vähäsen. Olin siis silloin 7-vuotias. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat