Läheltä piti ja "tuota ei pitänyt tapahtua ikinä!"

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä kerrotaan läheltä piti- tilanteista ja sellaisista tilanteista joita ei pitänyt tapahtua, esim käännyt ja pääsi kolahtaa johonkin.

Minun läheltä piti-tilanteet:

-Melkein kaaduin 10 metrin korkeudesta veteen kun olin hyppäämässä veteen

-1. luokalla laskettiin 3+3 laskua, ja sanoin aika kovaa (vahingossa) k*si,n onneksi ope ei kuullut

Ja "Ei ikinä pitänyt tapahtua"-tilanteet:

-Kun käännyin pääni kolahti seinään

-Kaaduin lattiallamme, joka ei ollut liukas

-Menen johonkin, ja kägvelen päin seinää, ja jostain syystä jatkoin vielä n. 5sek. kävelyä!

Kertokaapa tekin!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Läheltä piti tilanteeni:

-Meinasin kaatua uudella pyörälläni

-Jäädä jumiin uimarenkaaseen

-Pompata pois trampalta

Tuota ei pitänyt tapahtua tilanteet:

-Sanoa yhtä toisen kaverin esitelmää omakseni (vahinko)

-Luiskahtaa laiturilta veteen, kun olin hyppäämässä

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Mä olisin kuollut liian nuorena, jos mulla ei olisi näin hyvä tuuri = ) Mä muistan vielä kuin eilisen, kun seinä kaatui mun päälle. Siis sellainen palloseinä, mistä potkitaan futispalloja läpi. Mä olin futisturnauksessa, ja mä ja mun kamu Olli kiipeiltiin siinä palloseinässä. Sitten joku heebo potkaisi oikein kunnon tykärin siihen seinään, ja sen seinän tukipuu kaatui, ja seinä lähti aika kovaa kaatumaan mun päälle. Seinä painoi jotain 20 kiloa, ja oli vanerinen. Olli ehti siitä alta pois, mutta mä jotenkin vaan jäin siihen seisomaan, mutta kuitenkin tajusin, että "help, loppu tulee jos en nyt tähtää ton reiän kohalle". Menin sitten reiästä läpi, mutta seinä nirhaisi aika ison palan selän nahkaa pois. En pystynyt pariin päivään kävelemään ilman että sattui ihan sairaasti.

~J0N€$

Vierailija

Tässä on mun läheltä piti tilanteet:

- Olin kuolla pari päivää sitten kun olin uimassa

- Kaaduin vuosi sitten rappusissa, ja niska meinas mennä poikki

- Meinasin tippua hyppyaltaaseen, kun kävelin ja puihuin samaan aikaan

Sitten "tuota ei olisi pitänyt tapahtua ikinä!" tilanteet:

- Kamuni oli juuri käynyt kampaajalla, ja menimme heti sen jälkeen syömään jääteköt. Valitettavasti minun jätskipalloni tippui kaverini päähän

- Olin perheeni kanssa mökillä, ja olimme tehneet nuotion jossa paistoimme makkaraa. Luin välillä akkaria, ja kun tuli yksi hyvä kohta, halusin näyttää sen pikkuveljelleni. Valitettavasti akkari tipahti nuotioon kädestäni, ja paloi tuusan nuuskaksi!

Viitatar2 - Kiitos ja kumarrus!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Läheltä piti tilanteet:

Minun kamu oli oppettanut mua tekemään yhden tempun rekeillä. En ollut koskaan ennen kokeillut sitä. Sitten kun mä olin oikeassa asennossa ja olin pyörähtämässä eteen päin (siinä tempussa pitää pyörähtää etiä päin) niin yhtäkkiä mä pyörähdin taaksepäin ja olin melkein tippua pää edeltä maahan.

Sitten kerran kun minä keinun taas minun kaverin kanssa ja sitten minä olin riidelly yhden minun kaverin kanssa (jota minä vihaan nykyään!) ja mulla oli tietenkin kovat vauhdit. Sitten se tuli ja veti sillee jännästi että vauhdit pysähtyi ja mä tipuin maahan, AUTS! Ja sitten se mun kamu vielä kehtasi sanoa: Enhän minä tehnyt mitään!. Hmph. Ja minun selkä oli kipeä pari päivää.

Vierailija

Mulla kävi semmonen läheltä piti tapahtuma kun:

Pyöräilin kovaa vauhtia ja tuli mutka vastaan niin mun piti jarruttaa mutta painoin vahingossa etu-jarrua taka-jarrun siasta ja lensin ohjaus tangon yli ja onneksi oli pehmeä maa ja lensin selälleni siihen maahan mut vähän selkä meni pois paikoiltaan mut pahemmilta vammoilta säästyttiin.

Ja samana iltana juoksin laiturilla että saan vauhtiä hyppyyn mut liukastuin selälleni ja liuin sinne veteen ja pää kolahti siihen laituriin aika kovasti. Perjantai 13 päivän meinaan olla ihan sisällä.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Tässä pari:

-3 vuotiaana matkalla,meinasin tippua vuorelta alas

-Meinasin hukkua Venezuelassa

-Meinasin katkaista jalkani

-Meinasin katkaista varpaani

-Meinasin karata

-Meinasin iskeä veitsellä jotakuta

Nuo kaksi vikaa olivat ihan oikeasti hulluja,4 vuoden takaisia päähänpistojani,minulla oli jo veitsi kädessä.

-Gabi47

Vierailija

Tässä jonkunverran tohelointejani:

-Törmäsin pysähtyneeseen autoon

-Liukastuin niin että pääni kolahti tolppaan

-Yhtenä päivänä kolautin varpaani 7 kertaa lattiaan ja pääni 5 kertaa kattolamppuun

-Temer on palannut

Vierailija

Tässä omat juttuni:

-melkein törmäsin puuhun pyörällä(5 vuotta)

-Sain palovamman

-melkein mursin jalkani liikuntatunnilla

Siinä niitä onkin jo jonkin verran.

-loorietta, laulun ystävä-

Vierailija

Ja tässä omat Läheltä piti-tilanteet:

-Meinasin kaatua pyörällä vilkasliikenteiselle autotielle mehiläisen pistäessä minua käteen.

-Miltei ammuin airsoft-aseella suojalasitonta ystävääni (ihan vahingossa ase lipesi, mutta kuitenkin)

-Löin pääni koulun oveen kääntyessäni.

Hymyillään kun tavataan, BoogeyAnkka

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Läheltä piti ja "tuota ei pitänyt tapahtua ikinä!"

Viitatar2 - 09.08.10 01:57 (ID 608841)

- Olin perheeni kanssa mökillä, ja olimme tehneet nuotion jossa paistoimme makkaraa. Luin välillä akkaria, ja kun tuli yksi hyvä kohta, halusin näyttää sen pikkuveljelleni. Valitettavasti akkari tipahti nuotioon kädestäni, ja paloi tuusan nuuskaksi!

Hirveä onnettomuus, otan osaa.?????

Itse en tarkkaan muista erityisesti mitään nolottavia tilanteita, mutta yksi läheltä piti-sellainen on minulle kyllä sattunut.

Ollessani kahdeksanvuotias äitini oli pyhäkouluopettajana, joten me tulimme hyvissä ajoin valmistelemaan pyhäkoulua. Minä nokkelana poikana päätin vedellä lipastolokeroita esille jättimäisestä lipastokaapista (se oli aikuisen ihmisen kokoinen). Kun olin niitä tarpeeksi vedellyt, niin se lipastokaappi rupesi uhkaavasti kallistumaan ja melkein kaatui päälleni, mutta onneksi se kallistuminen päättyi siihen. Mikroaaltouuni ynnä muita vempaimia kuitenkin tipahtivat kaapin päältä sen kallistuessa, yksi niistä aivan pääni juureen. Jos olisin sijainnut vähänkin eri kohdassa, olisi voinut käydä pahastikin.?;?O??

Ja minä tietysti onnettomuudenjanoisena persoonana kerskailin koko loppupäivän sillä, kuinka olin melkein jäänyt lipastokaapin alle...( ´ ? ` )?

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Kerran kun mä olin mummolassa niin siellä on semmonen pussikeinu ja se on semmonen että se on niinku verkosta tehty pussi ja siihen mennään ja keinutetaan.Mä keinuin siinä ja pyysin vaarilta kovempia vauhteja mutta sitten se vahingossa (melkein) keikautti mut puuta päin sitten mä olin ihan lähellä sitte mä suljin silmät mutta sitten ei tapahtunutkaan mitään siis mä ollu törmännykkään siihen eikä kukaan ollut pysäyttänyt mun vauhteja.

Aika outoa.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Läheltä piti-tilanteeni:

-olin pyöräilemässä täysillä isolle tielle päin maantietä pisin ja tien päässä en nähnyt autoja (siis sillä isolla tiellä) ja päätin tehdä nopen ja tiukan kurvin mutta eikös just ku olin menos tielle tien tenkin siitä kaahas joku musta paketti auto ja ei muuta kun jarru pohjaan

"tuota ei pitänyt tapahtua ikinä!"-tilanteeni:

-olin meidän liikkahallin edessä tarkkailemassa ja mun takana oli metalli tolppa jota en nähnyt ja lähin juoksemaan ja löin pääni siihen tolppaan ja lujaaa siihen tuli tennarin kokoinen kuhmu ja luu on vieläkin paisunut

siinä mun jutut ja tilanteet!:!:!.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat