PAM-Parasta Ankkaa Maailmalla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenen mielestä PAM tarinat ovat hyviä? Ainakin mun. Toivon, että niitä tulee tlevaisuudessa lisää.

Kommentit (13)

Vierailija

Ovathan ne tarinat hauskoja:D Ja tarinoiden nimetkin on hauskasti keksittyjä että alkukirjaimet ovat P A M:D P.S. anteeksi tuplapostaus

Vierailija

PAM tarinat ovat älyttömän hyviä.Toivottavasti niitä tulee lisää.Tänä Vuonnahan niitä on tullu kahessa taskarissa,vaikka tavallisesti niitä tulee vain yksi vuodessa. :) :]

Vierailija

Itse olen sitä mieltä, etteivät PAM- tarinat ole erityisen hyviä. Ovathan ne ihan hauskoja jne. mutta jotenkin en pidä hirveästi tälläisistä "Ufot hyökkäävät"- tarinoista.

:)Ninnu

Vierailija

PAM tarinat ovat ihan hyviä, niissä on jännitystä ja seikkailua! PAM tarkoittaa "Päihitämme Avaruuden Muukalaiset", eikös niin? Se on ihan hauska lyhenne.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

En nyt hirveästi tykkää näistä PAM:ista, vaikka sitä välillä tulee luettuakin ;)

Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Itse en oikein pidä PAM -tarinoista, minuun ei pure tällaiset "avaruusolennot hyökkäävät"-tarinoista. Kyllä minä ne kuitenkin luen, mutta ne eivät todellakaan ole mitään lempitarinoitani. : D

~ Tapsa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat