Aku ankka.fi Uusimmaksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette jos tää vois uudistaa?

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku ankka.fi Uusimmaksi?

Linnunpelätin - 09.08.10 02:49 (ID 608913)

Mukavaa se olisi. Aika vastahan sitä tehtiin.

-Linnunpelätin-

Samat sanat.

Vierailija

Voin sanoa, että muutaman vuoden pästä olisi kiva jos uudistettaisiin.

Mutta ei kiitos vielä, kun olen juuri tullut tänne.

Nyt nämä sivustot ovat tarpeellisen hyviä, eli ei rasiteta Ylläpitoa siihen, että sivut uudistettaisiin.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Tuota noin... sivujen uudistamisesta on jo ylläpito vihjaillut... eli tulisi kaikenlaista uutta. Yksi uudistus on käyttäjämodet.

//Juuri niin, Kroisos-99! Mitäs menitti rekisteröitymään niin myöhään, ette arvaa kuinka loppuun kulutetut nämä sivut on! Uudistuksia täällä tehdään kokoajan, niinkuin Kroisos-99 sanoi. : )

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Siis koko ajanhan täällä on uuditustyöt käynnissä. Kakkia ei vain ole vielä julkistettu. Tästä aiheesta on noin tuhat topicia joten tämän voisi panna lukkoon.

PS.

Lainaus:

Sweetis - 09.08.10 05:01 (ID 609144) Mutta ei kiitos vielä, kun olen juuri tullut tänne.

Entäs me jotka olemme olleet tällä sivulla iäisyyden?:)

_Kroisos

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Aku ankka.fi Uusimmaksi?

Kroisos -99 - 09.08.10 06:20 (ID 609220) Siis koko ajanhan täällä on uuditustyöt käynnissä. Kakkia ei vain ole vielä julkistettu. Tästä aiheesta on noin tuhat topicia joten tämän voisi panna lukkoon. PS.
Lainaus:
Sweetis - 09.08.10 05:01 (ID 609144) Mutta ei kiitos vielä, kun olen juuri tullut tänne.
Entäs me jotka olemme olleet tällä sivulla iäisyyden?:) _Kroisos

Kroisos nii just jos on uusii ja jotkuu ikäisyyden nii Uusille se uudistaminen ei haittaa eikä meille nii ihan hyvin voi kyllä uudistaa :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aku ankka.fi Uusimmaksi?

Eesti - 13.09.10 04:45 (ID 629078)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Aku ankka.fi Uusimmaksi? Kroisos -99 - 09.08.10 06:20 (ID 609220) Siis koko ajanhan täällä on uuditustyöt käynnissä. Kakkia ei vain ole vielä julkistettu. Tästä aiheesta on noin tuhat topicia joten tämän voisi panna lukkoon. PS.
Lainaus:
Entäs me jotka olemme olleet tällä sivulla iäisyyden?:) _Kroisos
Kroisos nii just jos on uusii ja jotkuu ikäisyyden nii Uusille se uudistaminen ei haittaa eikä meille nii ihan hyvin voi kyllä uudistaa :)

mitä jos joku ei haluu uutta ja jotkuu lopettaa

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku ankka.fi Uusimmaksi?

Linnunpelätin - 09.08.10 02:49 (ID 608913) Mukavaa se olisi. Aika vastahan sitä tehtiin. -Linnunpelätin-

nii just oon ajatellukoko aika sisk tein tän topicin mitä mieltä te ootte

Vierailija

Olishanse kivaa, voisi laittaa niin että voisi valita: Uudemmat Aku Ankan sivut, ja vanhat Aku Ankan sivut, voisi vain painaa, HUPSIS nappia : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat