Housut ratkesi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä voit kertoa onko housusi ratkenneet tiukassa tilanteessa huvipusitoissa,tai jossain muualla!minulla ratkesi juuri kun nousin sohvalta ja juuri oli 2-5 min.mennyt perjantai 13 päivää!Onko sinulta ratkennut housut?Kerro se täällä!

Kommentit (14)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Eipäs ole koskaan ratkennut housuja, mutta eräällä kaverillani on kylläkin! Oli kyllä hauskaa, paitsi ei tietenkään kaverini mielestä. Mutta näin jälkikäteen häntäkin se maurattaa. : D Toivottavasti housuni ei ratkea koskaan! Ainakaan yleisellä paikalla... ;'D

Vierailija

No, minulla oli farkut. Menin kouluun. Siellä oli vuoden 2009 kesäjuhlat. Sain matematiikanstipendin. Sitten kävelin ylpeänä istumaan stipendi kädessäni, ja sen jälkeen housut repeytyi juuri minun sukukaluni kohdalta. Sitten nolostuin, ja kaikki nauroivat. Se oli nolo kokemus.. : D. No, onhan se ohi.

-LH8-

kir1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2009

Minullakin repeytyi housut koulussa juuri kun olin ottamassa enkun stipendiä niin se putosi kädestäni kumarsin ja housni repesivät juuri takaliston kohdalta salista ei kuulunut kun vain naurua.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Tämä tapahtui pari vuotta sitten.Olin tullut liikkatunnilta,ja olin muitten tyttöjen kanssa vaihtamassa vaatteita.Kun riisuin liikuntahousuni,alkkarini vähän repesivät...

Onneksi kukaan ei huomannut.

Sitten,kerran päiväkodissa ollessani,uusista housuistani lähti purkautumaan lanka,ja vetoketjua repesi.Nauru oli taattu.Kahdesti minulta on revennyt takkini kyynärpään kangas,mutta sehän ei liity tähän.

-Gabi47

Vierailija

No, viime syksynä leikimme kavereitteni kanssa hypi-vain-ja-ainoastaan-kivillä-hippaa (hieman lapsellista kuudesluokkalaisille, mutta mikäs teet),ja kun olin loikaamassa seuraavalle kivelle kuului "kraks" ja pian sainkin huomata farkujeni ratkenneen pienesti haaroista. Onnekseni kukaan ei huomannut...

-Jöötti-tyttö siellä missä ankatkin-

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Kerran kun mä olin menossa viulutunnille pyörällä niin jossain puolessa matkassa mä huomasin että mun housuissa oli noin 20 senttinen reikä.Sitten mä käännyin takasin ja poljin ihan täysillä kotiin. Sitten kotona mä vaihdoin housut ja poljin täysillä takasin. Ja sitten mä myöhästyin jotain 20 minuuttia.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

mulla on ratkennut monet shortsi ku ne ei jousta ja pahinta siinä on ne rateaa aina kulkusten kohdalta mutta se oli noloo ku meille tuli kaveri ja mulla oli pöksyt revenny ja en ollu huomannu sitä ja sit kaveri sano et sun pökät on revenny

Vierailija

ensiksi ps. painan melkein 50 kg.

olin koulun käytävällä . äkkiä housuni repesivät juuri skukukalleuteni kohdalta.kaikki huomas ja alko nauraa.

piti vaihtaa housut vessassa. hassua kyllä jotain ihmellistä tapahtui kuin katsoin kalenteria.se oli pejantai 13 päivä

Vierailija

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!Perjantai 13 paivä!Milloinkohan ratkeaa housut!Saa nähdä!

Ystävällisin terveisin-hantsus-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat