Kömmähdyksiä ruoan kanssa

Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Kaikki kun tekevät kömmahdys topiceja,niin tässä kerrot pahimmat kömmähdyksesi ruoan kanssa.

Omani oli ehkä se kun kaadoin kaakaota kaverini valkealle paidalle,olenkin kertonut aika monesti.

:D (6)

-Gabi47

Kommentit (9)

Vierailija

Olin kerran Hesburgerissa mummini ja serkkuni kanssa kun tiputin hampurilaisen vahingossa lattialle. Onneksi mummi suostui ostamaan uuden.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Jostain syystä aina kun minulle pakkosyötetään kasviksia (herneitä, maissia yms.) minulle tulee tunne oksentaa ne heti ulos. Monesti en olekaan saanut niitä nielaistuksi vaan olen pulauttanut kaiken lattialle. Liekö syy siinä, että olen tottunut liiaksi roskaruokaan...? : D

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

tää ei tapahtunut mulle vaan mun kaverille (joel152 samasta koulusta ku mä) oli ruoka tunti ja meillä on pikkunen koulu oppilas määrä:41-43 oli ruokatunti ja joel tuli luokkaan täyden lautasen kanssa ja komastu yhen mun luokkalisen reppuun joka oli keskellä kulku väylää ja sillon lens ruoka lautanen rikki ja sapuskat lattialle

Vierailija

mun pahin ruoka-kömmähdys kävi koulun ruoka tunnilla: Ruokala oli täynnä ja olin ruokajonon häntä päässä. Kunolin saanut ruuan lautaselleni, menin puoli juoksua ruokalan perälle jossa kaverin istuivat no tietysti lattialla oli jonkun reppu ja horjahdin siihen niin että lautaseni tippui kädestäni ja kaikki ruuat sen mukana. Ja pahaksi onneksiruuat lensivät viereisessä pöydässä istuvan open kegille!(ja ne oli uuden näköiset kengät) Ope närkästyi ja kysyi mitä minä oikein touhuan ja vastasin että en mitään, ja hän suuttui ja käski siivota sotkuni, ja hänen kenkänsä.

Vierailija

Tämä ei oikeastaan ole kömmähdys vaan hauska... tai oikeastaan tyhmä juttu. No, kummiskin, kerran olimme koulun ruokalassa, ja yksi kaverini laittoi mehua ýhden toisen kaverini ruokaan. Lopulta keitossa oli vettä, mehua, piimää, puuroa ja leivänpalasia. Se nauratti kauheasti. Onneksi se, jonka keitto meni pilalle on huumorintajuinen ja otti koko jutun vitsillä.

~m-a~

Vierailija

Yhtenä päivänä koulussa oli kohtalokas ruokailu, ainakin paidalleni. Ruokana oli lihakeittoa, ja otin vahingosa liian ison annoksen. Kun menin pöytään istumaan, lautanen keikahti jotenkin ihmeellisesti paidalleni. Loppupäivä oli sitten mahtava opiskellä ruualta haisevissa märissä vaatteissa!

Vierailija

Hmm mietitään nyt keksin kerran kun olin eskarissa (Mutta nyt oon kolmosella)olimme käymässä koululla kunnes ruokailussa en jaksanut pitää sitä kädessä ja ruoka kaatui lattialle onneksi olin jo syönyt

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat