Mitä olisi voinut tapahtua

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä keskustellaan siitä, mitä sinulle olisi voinut tapahtua, ellei joku olisi estänyt. Tai niin, että ellet olisi hoksanut tekemistäsi kuin kreivin aikaan.

Omat:

Syntyessäni: (kuulin äidiltä)

Suunnilleen kolme viikkoisena meinasin ryömiä kohti ruumishuonetta. (ÄLLÖÄ)

Viime kesänä:

Meinasin tippuoa talomme katolta, ellei isä olisi estänyt.

-loorietta, laulun ystävä-

Kommentit (14)

Vierailija

mäolin kerran luokka retkellä kun kiipeilin yhell-äkalliolla kun mähorjahdin ja jäin roikkumaan sammaleestakun yx d-luokkalainen auttomutylös

Vierailija

Hämäyksen hurrikani 00, älä suutu, mutta minua ärsyttää viestiesi huono laatu. Olisi sinulle ja kaikille meille muillekin paljon mukavempaa, jos kirjoittaisit kirjakielellä. Mutta jos et ole vielä koulussa opiskellut sitä, ymmärän sinua täysin. Ei kukaan voi olla täydellinen.

Vierailija

Tosiaan, ensi@lantti on oikeassa. Paranna viestiesi laatua! Minu piti lukea viestisi kolmeen kertaan, ennenkuin älysin, mitä siinä luki!

Vierailija

kerran yhdessä pulkka mäesse pari vuotta sitten laskin pulkalla yhtä mäkeä alas ja huomasin edessä ison kiven ja vahingossa laskin sitä päin!MUtta onneksi ehdin jarrutta ja yritin hypätä pulkasta mutta en kunnolla ehtinyt!

Vierailija

No en tiedä onko paha, mutta kerran golfkentällä olimme puiden suojaamassa notkossa. No, tiiltä oli sinne puidenkin yli varmaan 230 metriä. Jäljessä tuleva porukka ei siis tiennyt missä menimme, ja päättivät paukauttaa oikein kunnon tykin, joka vieri vaivaisen metrin jalkojeni ohi.

Ei siinä kuinkaan olisi käynyt, mutta kyllähän se olisi ikävästi kopsahtanut kantapäille.

Aku mies123, et viitsisi kiinnittää huomiota isoihin alkukirjaimiin ja yhdyssanoihin?

Vierailija

Tapahtui tänään:

Oli koulun välitunti. Koulussamme on rimpuiluteline, johon voi kiivetä. Sitten kiipesin sen päälle ja kuinka ollakaan meinasin horjahtaa ihan alas asti. kuitenkin älysin ottaa käsillä tukea muutamasta pylväästä, ennenkuin horjahdin. Että semmoinen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä olisi voinut tapahtua

hernikki - 27.08.10 02:11 (ID 620772)

minulle ei ole tapahtunut tänään mitään jännää

Hernikki, jos ei tapahtunut, niin älä lähetä asiattomia viestejä.

Minulle tapahtui tänään:

Olin juuri päässyt koulusta kotiin. Melli vinkui, joten lähdin käyttämään sitä lenkillä. Ojissa oli jo jäätynyttä vettä, ja 'vahingossa' aloin heilauttaa Melliä ojaan. Mutta onneksi äiti tuli

juuri silloin luokseni ja pelästi Mellin. Minä meinasin siinä rytäkässä itse horjahtaa kaislikkoon.

Vierailija

Meidän iskä ois voinut pudota pääedellä kaivoon, pikkuveljeni päälle, ellen olisi kuullut isäni huutavan ja nähnyt hän jalat törröttävän kaivosta. Sitten nostimme hänet ylös, ja myös pikuveljeni, jota isäni oli yrittänyt auttaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mitä olisi voinut tapahtua

ensi@lantti - 11.08.10 06:24 (ID 611087)

Hämäyksen hurrikani 00, älä suutu, mutta minua ärsyttää viestiesi huono laatu. Olisi sinulle ja kaikille meille muillekin paljon mukavempaa, jos kirjoittaisit kirjakielellä. Mutta jos et ole vielä koulussa opiskellut sitä, ymmärän sinua täysin. Ei kukaan voi olla täydellinen.

Noh, kyllä Hämyksen Hurrikaani on kirjoittamista opiskellut, satun näet olemaan hänen kanssaan samalla luokalla.

Mutta kuka tahansa jolla on alle 50 viestiä, ei yleensä kirjoita kunnolla tällä sivustolla.

Vierailija

Minä kerran tulin pulkkamäestä niin kohmeisena että jalkani eivät liikkuneet onneksi äiti laittoi takan päälle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat