Pahin painajainen... PERJANTAI 13!!! pahimmat mokat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko tehnyt mitään... Omituista tuona päivänä kerro se ihmeessä muillekkin!!! mäkin sain vitose matiksata jossa olen yleensä luokan paras. Tai se kerta kun liukastuin laiturilta ja tipuin veteen maha edellä. :s

Kommentit (5)

Vierailija

mistähän sitä aloittaisi.. Perjantai 13pv on aina ollut se päivä, jolloin huono tuurini on villiintynyt aivan uusiin mittoihin.. Penskana tuli pudottua aitan katolta ja traktorista. Tikapuut edes auttoivat navetan vintiltä putoamista ja säilörehun päällysmuovi oli vain hidaste, kun putosin 2m korkeudesta selälleni betonille ja kuin hidastetussa leffassa, ne olkipaalit tuli sieltä kasan päältä myös alas ja suoraan päälleni..

kerran, ollessani matkalla bussiin, liukastuin koko tien ainoan sohjolätkön kohdalla ja tietty farkut meni sitten likomäriksi, oli todella mieltä ylentävää istua bussissa märissä kamppeissa..

autoillessa ei ole mennyt sen paremmin, vesisade on alkanut samalla hetkellä, kun auton rengas on puhjennut..

eräs perjantai 13pv on jäänyt erittäin hyvin mieleen.. se alkoi sillä, kun poltin käsivarren leivinuunin luukkuun, vesiputki meni jäähän, ovenkahva jäi käteen, lautanen putosilattialle ja meni tuhannen pirstaleiksi ja työnantajani ei ollut muistanut laittaa palkkaani maksuun..

nykyisin odotan kauhulla aina perjantaita ja 13pv..

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Tapahtuu parhaillaan: Kun kirjaudun tänne, sivun latautuminen kestää hirmu kauan ja n. 5 minuutin kuluttua koko foorumijärjestelmä heittää minut ulos täältä. : D

Näin ei ole koskaan aiemmin käynyt (ainakaan minulle), lieneekö syynä tämä pahamaineinen päivä...?

Vierailija

Eilen kun olin kaverillani minun puhelimeni tilttasi enkä voinut enää kuunnella musiikkia.Mutta nyt kaikki on kunnossa.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat