Pahimmat onnettomuutesi

Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Onko sinulta koskaan murtunut luita tai mennyt taju kankaalle, vai oletko selvinnyt pelkillä pintanaarmuilla? Täällä voitte kertoa pahimmat tapaturmanne tms. mitä olette joutuneet kokemaan. ; )

Itse en voi valitettavasti kertoa mitään sykähdyttävää, minä kun olen jostain kumman syystä säilynyt täysin ehjänä. : D

Kerran ollessani kuuden vanha leikin kavereideni kanssa Harry Potteria puiston isossa punaisessa liukumäessä. Leikin "kertoja" varoitti meitä mustista suolista, jotka lähestyivät meitä tulosuunnasta. Koko lapsikatrashan meni siinä aivan paniikkiin ja rupesi liukumaan liukumäkeä vinhasti alaspäin (liukumäki oli siis n. puolitoista metriä leveä ja lapsia kymmenen). Niinpä kävi niin, että erään kaverini töytäisemänä lensin komeassa kaaressa liukumäestä ulos ja tömähdin kivuliaasti mahalteni maahan. Jostain syystä en edes itkenyt vaan lähdin heti ylpistelemään muille, että minäpä putosin maahan kymmenen metrin korkeudelta. Liukumäkihän oli oikeasti vähän päälle kaksi metriä korkea, mutta jos olisin vaikkapa niskoilteni pudonnut niin hieman pahempaa jälkeä olisi syntynyt.

Toinen taisi olla se, kun olin kolmevuotiaana leikkikarusellissa, jota isäni pyöritti. Lopulta hän taisi pyörittää liian lujaa, sillä lensin vauhdista parin metrin päähän ja polveeni tuli näkyvä ruhje (siitä saattaa näkyä arpi vieläkin).

Näin pieniä olivat minun onnettomuuteni, mutta entäpä teidän?

Kommentit (8)

Vierailija

Mä olisin kuollut liian nuorena, jos mulla ei olisi näin hyvä tuuri = ) Mä muistan vielä kuin eilisen, kun seinä kaatui mun päälle. Siis sellainen palloseinä, mistä potkitaan futispalloja läpi. Mä olin futisturnauksessa, ja mä ja mun kamu Olli kiipeiltiin siinä palloseinässä. Sitten joku heebo potkaisi oikein kunnon tykärin siihen seinään, ja sen seinän tukipuu kaatui, ja seinä lähti aika kovaa kaatumaan mun päälle. Seinä painoi jotain 20 kiloa, ja oli vanerinen. Olli ehti siitä alta pois, mutta mä jotenkin vaan jäin siihen seisomaan, mutta kuitenkin tajusin, että "help, loppu tulee jos en nyt tähtää ton reiän kohalle". Menin sitten reiästä läpi, mutta seinä nirhaisi aika ison palan selän nahkaa pois. En pystynyt pariin päivään kävelemään ilman että sattui ihan sairaasti.

~J0N€$

//Kommentoikaa pliis tota = )

Vierailija

No, nelisen vuotta sitten kun olin 7-v kävi iltapäiväkerhossa näin...

Meillä oli siellä ii-peen pihassa lelukomero, ja just silloin eräs tyyppi (en laita nimeä koska se sattu muuttamaan johonkin enkä oo tavannut sitä vuosiin) heitteli ämpäreitä parille muulle hiekkalaatikolla, kun satuin kulkemaan ohi. No, ämpäri kopsahti päähän ja siitä tuli kauhean pitkät selvittelyt, niin pikkusia kun oltiin, ja veri valu vasemman silmän yläpuolelta. Ois shti ollut kolmisen senttiä alespäin niin heippa, näkö! Pikku arpi oli siinä vielä monta vuotta.

Vierailija

oho noo emt oho oho emt mitä kertoosi öö no okei:

kun olin no 6-7v ja me mun kaverin kanssa leikittii keinusta hyppyy no mäpä änkyti että osaan hypätä seisaaltee keinust eikä satu mitää no mä hyppäsi tömähdin maaha mahaltee ja koitin sanoo "Ai sattu" ilmat oli pihalla en tietenkää voinu sanoo "ai sattu" koska en voinu puhuu xD ja sillompaha en hyppiny keinusta vuotee ja jos olisi pikkuse keuemmas lentäny ois aita lävistäny mun selän huhhuh! oho!! xD

Vierailija

tää tapahtu noin kuukaus sitte. Olin maauimalassa mun kamun kaa. No kun olin tullut altailta pois olin juoksemassa kamojeni luo jotka olivat nurmikolla. No matkalla sinne muistin että olisin jättänyt pukkariin jotain, ja menin portaat ylös. Portaiden puoli välissä, muistin että kaikki kamani oli nurmikolla, ja lähin juoksee portaat alas no sitte niis portais oli joku liukas kohta ja tietysti juoksin siitä ja ja liukastuin. Vasempaan olkapäähäni tuli aika iso

ruhje samaten vasempaan kyynärpäähän. Hassuu oli et ruhjeet tuli vaa mun vasemmalle puolelle mut oikee puoli oli ihan ruhjeeton.

Vierailija

Ajoin polkupyörällä hiekka tiellä alamäkeen ja vauhti oli kova. Pikkupoikana tietysti takajarru pohjaan ja luisuun. No, high slide siitä sitten tuli ja kaaduin, naaman oikea puoli aivan ruvelle, kun se kynti siinä hiekka tiellä. Juuri edellisenä päivänä olin koulussa hypännyt kiikussa voltin ja laskeutunut naamalleni tälle oikealle puolelle. Naamassa on vieläkin vähän hiekkaa.

Vierailija

Tipahin karusellista ja se ohut "putki hommeli", mistä pietään kiinni, niin se osu vasenpaan käteen ja siitä sitten maahan,jonka seurauksena solisluu murtu. Ärsyttävintä oli valvoo ~

klo 02.00, että saivat valmiteltuun röntgen kuvauksen.

Ajelin suljetulla alueella mopolla(tai itse asiassa moottoripyörällä)13 vuotiaana pomppusella tiellä, niin koko mopo nousi ilmaan ja sitten kun tuli alas niin tipahin jotenki jännästi, että roikuin ohjaus tangon varassa vasenmalla puolella ja suoraan puuhun. Oikee jalka turpos ~10-15 cm. Ennen sitä pomppuu mittari näytti 70 km/h.

Vierailija

Noh, sanottaisiinko pelkillä pintanaarmuilla. Yhtenä kesänä juoksin shortsit jalassa kotiin, ja arvatkaas miten kävi? Kaaduin asfaltilla, ja polveeni tuli haavoja. Olikin sitten inhottava kävellä kotiin, ja vastaan tuli yks meidän luokkalainen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat