pieru nolossa paikassa

Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

onko sulla tullu pieru jossain nolossa paikassa mä en muista omiani mut niin on varmaan käyny !

Kommentit (12)

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Kun olin koulussa ruotsintunnilla ja kuuntelimme tanskankielistä solkotusta, minua rupesi yhtäkkiä naurattamaan tuo hauska tanskan kieli. Minulla oli tunnin aikana päässyt kerääntymään hieman kaasuja mahaan ja arvaattekin mitä sitten kävi... Koko luokka (opettajaa myöten ( ; - . - )) puhkesi nauramaan minun vielä hekottaessa kuin heikkopäinen. Myöhemmin välitunnilla vielä moni tuli kysymään innostuksesta punaisena: "Pierasitsä ruotsintunnilla?".

Nolottaa vieläkin. : D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: pieru nolossa paikassa

DONUONTYHMÄ - 10.08.10 05:22 (ID 610064) Kun olin koulussa ruotsintunnilla ja kuuntelimme tanskankielistä solkotusta, minua rupesi yhtäkkiä naurattamaan tuo hauska tanskan kieli. Minulla oli tunnin aikana päässyt kerääntymään hieman kaasuja mahaan ja arvaattekin mitä sitten kävi... Koko luokka (opettajaa myöten ( ; - . - )) puhkesi nauramaan minun vielä hekottaessa kuin heikkopäinen. Myöhemmin välitunnilla vielä moni tuli kysymään innostuksesta punaisena: "Pierasitsä ruotsintunnilla?". Nolottaa vieläkin. : D

Sinulla jäi muutamia yksityiskohtia, mitkä eivät voi olla totta.

1. yksityiskohta:

Sinähän oit tanskantunnilla, eikö niin? Ja kaverisi sanoi: pierasitsä RUOSTINtunnilla" Siis ruotsin?? Minua vähän epäilyttää.. Kaverisi eivät varmaankaan punaisena nauranut sinulle.

2. yktisyiskohta:

Opettajako nauraisi? Älä nyt viitsi, miten opettaja voi nauraa kesken tunnin? Opettajathan eivät välitä ollenkaan pieruista. Ne jatkaa vain opettelua.

Joten uskon DONUONTYHMÄ:n jutttuun vain 23%.

-LH8-

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

1. Olin ruotsintunnilla, mutta kuuntelimme tanskankielistä keskustelua (ihan vain kuullaksemme miltä tanska kuulostaisi). ; )

2. Opettajat ovat erilaisia. Toinen nauraa ja toinen ei, meidän olemme nauroi.

Vierailija

En ole pieraissut nolossa paikassa, mutta minun pikkuveljeni kyllä on.. ja vieläpä minun kamujeni kuullen. Siinä hän nolasi itsensä sekä minut.

Vierailija

no joo,olin kerran eläinpuistossa je pieraisin vahingossa ja se kuulu kovaan ääneen ja ihmiset katto mua kauan

Vierailija

No... Kävi sillä tavalla, että olin kaverini synttäreillä. Sitten tuli hirveän huono olo. mahaani sattui kummasti... Ja sitten paukahti äänekkäästi... Siis se kyllä nolotti! Mutta: Kukaan ei huomannut! Huh!

-Kia K.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat