Onko Mikki Hiiri turha hahmo

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä Mikki Hiiri sarjakuvat ovat yleensä tylsiä.Varsinkin vanhat Paul Murryn Mikki Hiiri sarjat ovat kaikki minusta Aku Ankka lehden tylsimpiä sarjoja. On kyllä muutama Mikki Hiiri sarja josta mä tykkään... Laittakaahan kommentia!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Uusista Mikki-sarjoista puuttuu se kekseliäisyys ja hauskuus, mitä oli vanhoissa Mikeissä. Vanhoja kunnon Mikki ja Hessu-seikkailuja ei enään nää uusissa Akkareissa ja se on tosi harmillista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Onko Mikki Hiiri turha hahmo?

Lady-Paperinika - 14.08.10 10:42 (ID 612553)

Uusista Mikki-sarjoista puuttuu se kekseliäisyys ja hauskuus, mitä oli vanhoissa Mikeissä. Vanhoja kunnon Mikki ja Hessu-seikkailuja ei enään nää uusissa Akkareissa ja se on tosi harmillista.

Jep, ei uudet olekaan niin hyviä kuin vanhat. Vanhoissa oli aina se idea ja kunnon roistot (jos oli roistoja mukana) ja näissä uusissa on aina joku aivan mätä roisto, keksitty vain jostain ja mmutenkin uudet mikit eivät ole läheskään yhtä hyviä kuin vanhat.

Vierailija

Olen myös sitä mieltä, että vanhemmat Mikki-sarjat on parempia. Itse en kauheasti pidä Mikistä, mutta vanhoja Mikki juttuja luen välillä. Vaikka en tykkää siitä, niin ei se turha ole.

Vierailija

[quote]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onko Mikki Hiiri turha hahmo?

L&L&T - 23.12.10 01:08 (ID 679696)

Olen myös sitä mieltä, että vanhemmat Mikki-sarjat on parempia.

Olen samaamieltä. Mikki ei ole turha hahmo!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Onko Mikki Hiiri turha hahmo?

seikkailu roope - 23.12.10 02:27 (ID 679780) Ei Mikki oo turha. Sitä paitti ne sarjat joissa on mustakaapu on parhaita. :]

Minusta Mikki on tyhmä mutta aika tärkeä hahmo.

Tämä on kyllä turha topic...

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat