Vesimokat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli oletko pudonnut veteen vaatteet päällä tai muuta vedessä tapahtuvaa:

-Itse olen pienenä. Siskoni oli laiturilla istuskelemassa, ja hän potki vettä. Niimpä minäkin päätin mennä laiturin päähän. Ja sitten putosin alas ja siskoni haki apua.

-Samalla paikalla on sellainen kivi, johon pystyy hyppäämään rannasta. Olin hyppinyt siinä muutaman kerran jo vaikka se oli märkä. Kuitenkin sitten luikahdin, ja putosin veteen.

-Kerran me leikittiin siskoni kanssa vedessä pallojen kanssa. Kuitenkin minulta loppui yhtäkiä voimat uida ja pallo lipesi otteestani. Ja jäin veteen. Kuitenkin juuri ja juuri jaksoin uida veneeseen, joka oli muutaman metrin päässä. Isäni nosti minut ylös.

Kommentit (5)

Vierailija

Minullekin on tapahtunut jotain tuollaista. Me kuudes luokkalaiset olimme uimahallissa tänä vuonna ja meidän piti hyppiä veteen armeija vaatteet päällä ja kun tuli minun vuoro uin hyvin hitaasti eteenpäin ja sittten lähdin uppoamaan varmaankin koska itse painan 35 kiloa ja kuvitelkaa kuinka paljon aikuisten miesten armeija vaatteet voivat imeä vettä. No toisaalta pääsin vedestä pois heti kun huomattiin etten enää pystynyt liikkumaan vedessä. Opettajamme hyppäsi veteen ja nosti minut ylös sieltä.

Omani ei tapahtunut perjantaina 13 päivänä.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

mä olin ihan pieni ja meiän koko perhe oli meidän isän kaverin luona.Siellä oli uima-allas ja siinä oli päällinen ettei lehdet putoa veteen mä en tiennyt mikä se oli kun olin ehkä 1 vuotias no mä menin siihen kävelemään mutta kun se oli vaan jotain muovia niin tietenkin se alkoi uppoamaan.Sitten kaikki huomasi että mä olin siellä niin sitten mun isä sai mut just ja just kiinni

Vierailija

Olin kerran koulun kanssa menossa uimakuoluuun ja matkan varrella sattui olemaan lampi ja laituri.

Pysähdyimme sinne ja tietenkin minä kompastuin laiturilla ja lensin reput ynnä muut päällä veteen. Tuli siinä sitten mukavat naurut kavereille.

-loorietta, laulun ystävä-

Vierailija

Tämä tapahtui eräänä toisena perjantai 13. päivänä. Olin noin 5 vuotias ja menimme uimaan. Menin liian kauas rannasta ja kun jalat eivät yltäneet pohjaan, räpiköin henkeni edestä (en osannut uida) kun äitini tuli nauraen pelastamaan minut. Kaikki rannalla olleet nauroivat ja olin tosi nolo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat