Koulussa tietokoneet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei! minua ihmetyttä koulussa yksi asia meillä annetaan lokakuussa tietokoneet koulusta en yhtään tiedä saahaanko ne omaksi mutta ihanpa samaa onkos silellä päin tietokoneet käytössä?

Kommentit (7)

Vierailija

Ööö... Mä en oikein hokassu. Siis saako teidän koulussa jokainen oman tietsikan?

Meiän koulussa on ATK -luokka. Muistaakseni yksi tai useampi. Ala-asteellakin oli, mut sen tilalle tuli mamuluokka ja tietsikat myytin tai jotain, en ole nähnyt niitä sen jälkeen. Mut ei niitä kyllä oppilaille annettu.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

1) Tästä ei olisi tarvinnut tehdä uutta aihetta

2) Ette varmasti saa omaksi tietokoneita, korkeintaan lainaksi.

3) Meillä oli samanlailla ala-asteella (ks.2)

4) Et kertonut millä luokalla olet, mutta oletan että ala-asteella, koska yläasteella ei edes kohta 2 onnistuisi.

5) = tärkein kohta. Tämän voi laittaa lukkoon.

Vierailija

Aivan oikein koulussta saamme tietokoneet mutta en ole varma tule saammeko omaksi olen alaasteella 4.luokalla.

Vierailija

Minä olen jo lukioon menossa ja tästä ei olis tarvinnut tehdä omaa topiciaan.

Koulussa meillä ei ollut omia tietokoneita, vaan olimme ATK-luokassa aina koneilla.

Vierailija

Lainaus:
djlordi: Tästä ei olisi tarvinnut tehdä uutta aihetta 2) Ette varmasti saa omaksi tietokoneita, korkeintaan lainaksi. 3) Meillä oli samanlailla ala-asteella (ks.2) 4) Et kertonut millä luokalla olet, mutta oletan että ala-asteella, koska yläasteella ei edes kohta 2 onnistuisi. 5) = tärkein kohta. Tämän voi laittaa lukkoon.

Oikeassa olet jälleen, djlordi. tuohon ei ole enää mitään lisäämistä. Kuitenkin, 17.8 alkaa koulu ja menen silloin 6. luokalle. Meidän luokan takana on sellainen rullaovi ja sen takana ATK-luokka. Siellä on tietokoneita n. 10 kpl ja yksi tulostin. Lisäksi siellä on yksi opettajien tietokone.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Kukaan ei näytä ajattelevan mitään topicia tehdessä. Paitsi jotkut harvat. I: Eli tämä on turha ja tätä olisi voinut kysyä vaikka Offissa tai jossain toisessa isommassa topicissa.

Meidän koulussa on tietokoneita 4 kpl ja yksi läppäri. Läppäriä me ei tosin saada käyttää, vain niitä vanhoja tietokoneita.

Tämän voi laittaa lukkoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat