Pyöräily

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä aihe on tarkoitettu jutusteluun pyöräilystä, pyöristä ja niiden osista ja varusteista. Myös kaikki muu pyöräilyyn liittyvä, tervetuloa tänne!(ei spämmi)

Nyt syksy ei ole mikään otollisin aika aloittaa tätä topicia, pikemminkin se olisi keväällä, mutta aloitan tämän silti nyt. Ja jos haluat ostaa pyörän, se on hyvä tehdä nyt, koska saat syysaleista halvalla!

Minulla on Merida-merkkinen musta maastopyörä. Kuljen sillä koulumatkat ja lisäksi pyöräilen jonkun verran huvikseni. (Edit: Älkää ihmetelkö Merida-merkkiä, sillä se on maailman toisiksi suurin pyörien runkovalmistaja)

Tässä vähän kysymyksiä mihin voitte täällä vastata:

Minkälainen/merkkinen/mallinen pyörä sinulla on?

Harrastatko pyöräilyä?

Pyöräiletkö paljon, koulu- tai työmatkoja vai kenties lenkkejä?

Täällä voitte myös kysyä, mistä saa hyvän esim. takavaihtajan ja kertoa mielipiteitä pyöräliikkeistä ja -korjaamoista.

Toivottavasti tällaista topicia ei ole jo. Mukavia fillari-juttelua!

_Aali_

Kommentit (5)

Vierailija

Tälläinen topic taitaa olla jo, mutta se on kait jossain toppameren syvyyksissä...=)

Itselläni on Scott Yz 2 vm.-09. Muuten ihan kelpo pyörä, mutta jokaisen tuollaisen scotin sisäkumit ovat _niin hauraita_ että omasta pyörästäni on jo hajonnut eturengas kerran ja takarengas neljä kertaa...

Itse harrastan pyöräilyä aika paljon. Keväällä nollasin matkamittarin ja nyt on tullut lenkeillä 900 km. Vielä täytyy muutaman kerran käydä lenkillä että saa tonnin täyteen..=)

:KK:

Vierailija

Mä en varsinaisesti harrasta pyöräilyä, mutta menen kouluun keväisin ja syksyisin pyörällä (5km), se on nyt kilometrin pidempi matka, sillä ala-asteelle oli 4km ja nyt on kilometrin enemmän. Muulloin menen linkalla tai isän kyydillä (meinasin äsken kirjoittaa että isän pyörällä...).

Mulla on sellane Biltemasta ostettu Yosemite -pyörä, joka on ostettu joskus nakin ja perunamuussin toisen maailmansodan aikaan. Tartten jo uuden, sillä siinä ei toimi vaihteet kunnolla (hajotin ne XD), ja kilikellosta on irronnut se "läppä" josta siis väännetään saadakseen ääntä. Sit se on liian pieni mulle.

Vierailija

Joo, saa laittaa lukkoon, hain sanalla pyöräily enkä löytänyt Polkupyörät-topicia, voitte vaikka kokeilla itse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat