Arvostele edellisen sanoma käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Noniin, elikkä tämä on samantyylinen kuin "Arvostele edellinen käyttäjä", mutta tässä sanotaan joku toinen käyttäjä, joka pitää arvioida. Esimerkki:

Käyttäjä 1: ..seuraava: Käyttäjä 3?

Käyttäjä 2: Käyttäjä 3 on asiallinen ja mukava käyttäjä, seur: Käyttäjä 4? Jne..

Jos tämä on mielestäsi turha topic, älä vastaa tähän topicciin.

Ensimmäinen: Arvostele Sohvaperuna

Ps: Asiallista keskusteluja, ei haukuta muita.

~ Tapsa

Kommentit (4)

Vierailija

Hyvä topic, hauska idea! Hienoa työtä, Tapsa99. Heh, olen ensimmäinen, joten täältä lähtee:

Sohvaperuna on asiallinen ja aktiivinen käyttäjä. Hän ei spämmää ja on menossa mukana. Sohvaperuna on myös viisas ja tietää paljon. Viestit ovat sopivan pitkiä, eikä kirjoitusvirheitä yleensä näy. Sohvaperuna on tehdä tarpeen mukaan hyviä ja hauskoja topiceja. Hän on tärkeä ja hyvä käyttäjä, ja hän on taatusti esimerkkinä tuleville käyttäjäpolville. Arvosana: 10

Next: "Hiidenkirnu"

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

"Hiidenkirnua" en tunne kovinkaan hyvin, mutta olen kuullut hänestä paljon. Hän on ystävällinen ja auttavainen käyttäjä, joka on huumorintajuinen. Hän on myös tehnyt hyviä topicceja, kuten VS -topic, joka on vähentänyt paljon yksinäisten VS -taistelujen tekoja. Viestejen laatu on loistava ja ne ovat kieliopillisesti täydellisiä. "Hiidenkirnu" ei ole tietääkseni koskaan spämmännyt, joten hän on asiallinen käyttäjä.

Arvosana 9½.

Seuraava: Akuhullu97

-Oikeuden puolustaja-

PS: Hyvä topic, mutta matkii vähän Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä -topicia

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Akuhullu97 on upea käyttäjä, joka on ikävä kyllä vähentänyt tai ehkä sitten kokonaan lopettanut käyntinsä täällä. Hänen viestinsä ovat aina tasokkaita, hän kirjoittaa pitkiä viestejä ja ne eivät sisällä mitään turhaa. Hän on mukava ja asiallinen ja ottaa toiset huomioon. Arvosana: 10

Next: Donald-91

Vierailija

Donald-91 taitaa käydä täällä sivustolla vielä hieman, siitä olen aika varma. Donald-91 on yksi Aku Ankka - foorumiin legendoista. Donald-91 kirjoittelee suunnilleen aina yli 1000 merkkisiä viestejä, ja se on hieno se! Donald-91 tekee hyviä topiceja, joiden aloitusviestit ovat hyviä.

Next: Mac Ducky

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat