Mokat koulussa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Koulu alkoi muutama päivä sitten, ja päätin tehdä tämmöisen kouluun liittyen. Täällä siis voit kertoa pahimmat mokasi, jotka ovat tapahtuneet koulussa tai läksyjen kansa.

Kommentit (9)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Okei.

-Kun olin eskarissa, oksensi käytävälle! Mutta se ei ollut tahallinen.

-Joskus kun olin kakkosella, minulle annettiin vahongossa yhden pojan kirja ja minun kirja meni sille pojalle. Nimemme on aika samanlaiset... Äiti oli käskenyt minua tekemään huolellisesti ne tehtävät mutta se poika ei oollut tehnyt tehtäviäni huolellisesti! Mur..

Hmm... muita mokia ei olekkaan käynyt. : D

:)

Vierailija

No on minullekin koulussa mokia sattunut. Tässä muutama:

No lähdin kerran kouluun ilman reppua! Sitten piti lähteä ajamaan takaisin kotiin reppua hakemaan... Huomasin sen vasta puolivälissä.

Kerran taas, kun olin ykkösellä tai kakkosella, oli todistuksien jako. Kun oli minun vuoroni, nousin penkistä ,mutta sitten huomasin, että hameeni nauha oli kietoutunut penkkiin kiinni! Siinä minä sitten yritin sitä irrottaa koko luokan silmien edessä... Onneksi vähän ajan jälkeen sain sen irti. Mutta hävettävää se oli!

Ei nyt muuta tule äkkiseltään mieleen...;)

Pulivari

Vierailija

Kun olin tulossa kavereideni kanssa välitunnilta sisälle minä liukastuin (oli siis talvi) suoraan kaveriani päin ja me molemmat kaaduimme oven eteen.

Vierailija

Minäpä kerron omani:

kerran kun olin välkällä kavereitteni kanssa,niin sanoon yhdelle tyypille näin:Vi*un h*mo!Ja opettaja olikin sitten minun vieressäni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Mokat koulussa

kristian10 - 13.08.10 09:52 (ID 612420)

Myöhästyin kerran tunnilta puoli tuntia, koska en löytänyt luokkaa...

samoin. luokka oi koulun toisessa päässä tietokoneilla.

Vierailija

Noooh, minulle on näitä mokia sattunut pari kappaletta.

1# Opettaja antoi liikuntasuunnitelmat ja kun katsoin sitä, näin että huomenna olisi luistelua.

No, seuraavana päivänä kun olin matkalla kouluun, huomasin noin matkan puolivälissä, että muovikassissa oli reikä ja että luistimet olivat tippuneet rappukäytävään...

Ehdin juuri ja juuri kouluun, mutta tietysti juoksin niin kovaa että törmäsin erääseen 6-luokkalaiseen joka ärähti minulle.

Pötkin pakoon kuin jänis...

2# Meidän piti koulussa mennä tietokoneille tekemään erästä projektia.

Kun opettaja ei ollut vielä tietokoneluokassa, menin Youtubeen ja laitoin erään koulun vihaamisesta kertovan laulun pyörimään.

Mutta, kaiuttimet olivat täysillä, ja opettaja tuli luokkaan ihmetellen taphtumaa...

Mutta ei tullut mitään sanomista....

Vierailija

Nostetaanpa tämä toppa...Onhan noita mokia sattunut paljonkin, enkä kaikkea muistakaan. Tässä pari kappaletta...

-Kerran pienempänä olin menossa koulun vessaan. Sitten olin vessassa ja kun olin vasta vetänyt vessan huomasin, että vessan ovi ei ollutkaan lukossa. Kuka vain olisi voinut tulla sinne! Onneksi ei käynyt niin.

-Tänä vuonna pelasimme välitunnilla jalkapalloa. Kenttä oli kamalan liukas ja kun olin ottamassa yhdeltä pojalta palloa, kaaduin päistikkaa selälleni! Sitten se poika sanoi, että sattuiko. Kaikki vaan rupesivat nauramaan...

-Tämäkin tapahtui tänä vuonna, kun kaaduin taas saman pojan kanssa yhdessä pelissä, kun jalkamme osuivat toistemme jalkoihin. Ja taas naurua... En muista, oliko päivä sama.

Kirjoitan lisää, kun muistan.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat