Tietoa koulusta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa saa kertoa kaikkea kouluun liittyvää asiaa kuten moneenko oli koulua tänään tai mitä aineita koulussa oli.Eli kirjottakaa koulutapahtumistanne sekä voi kertoa myös mokista mitä koulussa on sattunut.

unohdin ihan itse kertoa päivästäni!Tänään koulua oli kahteentoista.Yksi opettajistani on sukulaiseni ja hän piti minulle tänään yhden tunnin.Sukulais opettajani on kässän ope joten minä sukulaisena sain päättää listan mitä tulevina kässän tunneilla tehdään!Eka tunnilla oli tylsä kirkko jonne meinasin nukahtaa!se oli minun päiväni läksyä ei tullut.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tänään tultiin kymmeneksi kouluun. Ekalla tunnilla meillä oli äikkää. Välkän jälkeen saaimme matikan kirjat ja teimme sitä. Ruokavälitunnin jälkeen meillä oli koulumme läheisellä maauimalalla turvallisuustapahtuma. Siellä oli mm. hengenpelastusnäytös. Läksyä ei tullut. Siinä minun koulupäiväni.

Vierailija

Muistaakseni tälläisiä on tehty, mutta ei tälle vuodelle, joten tämä saa jatkua! Itsellänikin alkoi kymmeneltä koulu ja eihän me muuta tehneetkään kuin matikan kertotauluja ja sitte oltiin vielä 1 tunti leikittiin ulkona eli mukava päivä siis ;)

Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!

Vierailija

No voisihan tässä illan ratoksi kirjoittaa jotain koulusta.

Siis. Kouluni alkaa kaikkina puina päivinä kahdeksalta, paitsi maanantaina jolloin se alkaa yhdeksältä. Ja kaikkina muina päivinä, paitsi perjantaina pääsen kolmelta. Eli hyvin pitkiä päiviä. Kolem seitsemän tunnin päivää...=)

Aineina minulla on tässä jaksossa kemia, liikunta, opo, terveystieto, historia, ranska, ruotsi, äikkä, bilsa, kuvis, köksä, kässä ja matikka. Lyhensin oppiaineitten nimet, mutta uskon että jokainen tajuaa mitä tarkoitin. Opolla esim. tarkpoitan opinnon ohjausta ja köksällä kotitaloutta. Bilsa on tietystikkin biologia ja jne...=D

Siinä vähän tieto akoulusta. Luokkame on ihana. SIellä on melko rento meininki ja hauskoja juttuja lentelee. Kaikki tytöt tulevat toistensa kanssa toimeen... ja näköjään pojatkin.=D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Tässä jaksossa meillä on perjantai 8-3 :(

Meillä oli tänään hissaa, matikkaa, köksää, opoa. muuten on Ruotsia liikkaa äikkää kemiaa ja fyssää, metalli, sähkö ja puutöitä. Seuraava jakso tulee 8.10 =D Hyvä luokka on myös! Meidän bändillä on kiire. 26.8 on keikka ja pitäs saada 5-6 kappaletta... Reeniä myös vapaaajalla. //huhhuh! =)

?†hl

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

No, koulupäiväni oli tänään ihan normaali, normaalin pituinenkin. Ensimmäisenä tuntina me korotettiin ja laskettiin pulsia että ne olisivat kaikille sopivat. Ja siinä sitten minä ja kamuni katseltiin muiden touhoja, meillä kun ei ollut muuta tekemistä. : D Sitten ope pakotti meidät tekemään "lisätehtäviä". :/ Koulussa ei tainut tapahtua mitään tuota kummoisempaa, paitsi että ruokana oli riisiä ja broileripyöryköitä! : D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tietoa koulusta

aijaa - 13.08.10 08:49 (ID 612351)

Muistaakseni tälläisiä on tehty, mutta ei tälle vuodelle, joten tämä saa jatkua!

Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!

kiitti aijaa kiva kun mulla on ees yks onnistunut topic eli tätä topicia jatketaan!

Hei muuten viikonloppuna tänne saa kirjotella niistä päivistä joita ei ole vielä kerrottu eli tänne voi kirjottaa sellasia koulupäiviä joista ei ole vielä kerrottu.Ja muistakaa että tänne voi kirjotella myös koulussa tapahtuneista mokista.

Vierailija

anteeksi etten laittanut tätä viestiä edelliseen viestiin!mutta asiaan sanon vielä kerran että tässä topicissa saa kertoa koulusta mitä vaan asiaa.Jos joku halukas kirjoitta koulussa tapahtuneita mokia teen kaikista mokista listan joita kaikki voivat katsella!

(nöösi toivottavasti pääset!)

Vierailija

Mokia en nyt kerro, vaikka niitä löytyy jo näinkin lyhyen ajan kuin neljän päivän sisältä, mutta yhden hauskan jutun ainakin voin kertoa.=)

Meillä oli kässää keskiviikkona ja odotettiin toisessa kerroksessa kässän oven edessä että ope tulee ja päästää luokkaan. No siinä käytävällä oli aika iso porukka ja yhdellä oli stereot mukana ja se huudatti musaa. Tosin se oli musta huonoa musaa, Justin Bieberiä jota inhoan, mutta sitten siihen pöllähti yksi opettajista ja se sano vaan: "Laita sitä musaa hiljemmalle. Se kuuluu luokkiin. Hiljennä sitä." Siis ei käskeny laittamaan pois koko musaa! Aika huvittavaa alakoulun tiukkojen ja tinkimättömien sääntöjen jälkeen.=D

Meidän koulussa on myös oppilaskunta joka järjestää erillaisia tapahtumia kuten diskoja ja muita huvituksia. Meidänkin luokalta valitaan kohta kaksi oppilasta oppilaskuntaan. Haluaisin itse sinne, koska olen aina ollut kiinostunut tuollaisista asioista. Saa nähdä pääsenkö vai en.:D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Tänne vaan kaikki kertomaan koulussa tapahtuneista mokista tai muista asioista olisi kiva saada tänne kivoja koulukertomuksia joita voi lukea.kiva että alat kirjottelemaan tänne hantsus!

Vierailija

Minä en paljoa tästä vuodesta voi kertoa koska koulu alkaa vasta tiistaina!Mutta kun koulut alkaa tänne tulen kirjoittelemaan!

Vierailija

Kiva että tänne on vastailtu.Ja hienoa että hantsuskin aikoo kirjoittaa.Odotan innolla että hantsus kirjoittaa tänne.

Vierailija

Tämä viesti oli pakko kirjoittaa tänne koska että hantsus löytäisi tämän topicin mahdollisesti etusivulta!

Tänne vaan kirjoittelemaan koulusta ja koulussa tapahtuneista asioista.

Vierailija

Koulus ei oo ikin kivaa koska mua aina kiusataan siel.. :( :( kaikki isot pojat haukkuu mua läskiks ja pullukaks vaik en oo ees mikään pullee.. :( oon vaan 60kg ja pituus on 135cm, ja mun mamikin aina sanoo et oon sopivan kokonen :) ja sit kerran mä kostin kiusaajille et mul tuli koulus kakit housuun ja mä kävin pistää ne kakit kiusaajien reppuu!!! :D :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat