Pe 13. särkynyt pullo

Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Tää tosin ei oo kauheen iso juttu.. mut ku olin kävelemässä niin löysin lasipullon josta ois saanu pantin, mutta vaikka kävelin siwan ohi en mennyt palauttamaan ku aattelin että tuleehan siinä vielä kauppoja matkan varrella. Joten jatkoin matkaa, kunnes otteeni lipesi ja lasipullo putosi asvaltille :(. joten en sitten saanut sitä 10c...

Kommentit (2)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Mulla kävi näin: eilen aamulla mun sisko rikkoi juomalasin ja kun mä olin viemässä valkosia pyykkejä ulos kuivumaan niin 1 tippui ja tuli hiekasta ihan mustaks ja ruskeeks ja kun mä olin kavereiden kanssa ulkona leikkimässä semmosilla muovisotilailla että laitetaan pystyyn ja sitten yritetään heittää tosten sotilaita kivillä niin mua osui semmonen 10 kertaa 10 kokonen kivi suoraan päähän ja mun kaveria osui vähän isompi kivi leukaan ja kun olin syömässä välipalakeksiä niin se tippui maahan meni rikki ja tuli ihan hiekkaseksi :((6)

Vierailija

mulle tuli pieniä muttäs sitäkin ärsytävempia epäonnisia asioita. kompuroin ja keihäs osui päähän kun heitin (keihään perä)AI!ja tänään tuli varmaan jotain pe 13 jälikipuja kun löin jalkani tuoli teräväänkulmaan...ei tee mukavaaa!taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksia jo vuodesta 2000.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat