Ankkaprofiilin kuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä keskustelussa ehdotellaan uusia hahmoja Ankkaprofiilin kuviksi. Kenties Toimitus kääntää korvansa meihin!

Kautta kakkuloitteni, Franklin D. Roosevelt on pakko saada kuvaksi!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

no ehkäpää...hmm...öö...tämä tämä...vaikka piirtäjien kuvia (esmin don rosa jne.)sori lyhyt viesti. taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksia jo vuodesta 2000 ps tuli 190 merkkiä viestiin!

Vierailija

No, ehkäpä vähän enemmän saisi tulla noita Sudenpentujen kuvia, kun vain yksi sellainen löytyy. Myös joidenkin vähän harvinaisten hahmojen kuvia saisi laittaa, kuten Panchito Pictolesin tai Rupu Ankan. Sellaista siis.

-Scrooge McD, World the richest duck, King of the Klondike ja kymmenen viestin päässä 2000 viestistä-

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Itse haluaisin enemmän taskaripiirtäjien lennokkaita kuvia profiilikuvavaihtoehdoiksi. Itse muistan äkkiseltään nähneeni täällä vain Roberto Vianin piirtämän Taikaviitan...

Hyviä profiilipiirtäjiä tänne olisivat mm. Fecchi, Bancells, Alberto Lavoradori, Corrado Mastantuono, Pier Lorenzo de Vita tms.. Mielestäni on nyt hieman tylsää, kun ties joka kuvasta löytyy joko hollantilaispiirtäjien pohjatuotantoa tai sitten niiden "legendojen" (Rosa & Barks) piirroksia.

Jotain uuttakin välillä! ; )

Vierailija

Itse haluaisin Viitattaren kuvan, ja jos semmoinen tulisi panisin sen kuvakseni...

Viitatar2 - Kiitos ja kumarrus!

Vierailija

Panchitostakin voisi olla kuva, en itse halua, mutta joku toinen voisi haluta... Minun tietääkseni siitä ei ole vielä kuvaa...

Vierailija

Haluaisin kuvan jossa Roope juonittelee jotakin ja hänellä on siinä oma hattunsa pään päällä ja mieluiten että tausta olisi sininen.Tai sitten Roope klondiken aikoina.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Toivoisin jotain koirakuvaa, eikä uusi Don Rosan kuvaakaan pahitteeksi olisi, haluaisin myös kuvan Kia K: sta.

Myös Panchito Pistoles ja Jose Carioca olisivat ihan kivoja.

-Gabi47, koiruuksia jo vuodesta 2000 :]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat