Onnea Ropsu Ankalle!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ropsu Ankka voitti arvonnassa 313 euroa. Ihan käy kade:(. Ropsu voisi kopioida kaikki kirjoittamansa kommellukset, ja liittää ne tänne. Sitten saadaan taas makeat naurut: D. PE 13 keskustelupalsta poistetaan luultavasti muutaman tunnin päästä, joten tämä turha topic on vain hetken AA.fin verkkosivuilla. Täällä voi myös kertoa omat kommellukset, jos haluaa.

-LH8-

Kommentit (2)

Vierailija

No, voisinhan minä ne laittaakkin =D

Toimituksen kategorioissa:

Olen eksynyt jossain eläintarhassa, olikohan se nyt ähtäri, kun etsin vessaa, jonne vanhempani ja pikkuveljeni olivat menneet. Silloin osasin lukea vain että jos tekstissä on Ö siinä lukee "Vain henkilökunnalle"...

Sitten eräs kerta, kun eksyin Juni Backenissa (Ruotsissa), ja isäni oli kuitenkin kirjoittanut käteeni puhelin numeron... Siinä oli vain 1 nolla liikaa eli kohdassa missä piti olla 00... Olikin 000. Ja sitten eräs jonkun maalainen porukka löysi minut ja veivät minut jonnekkin ravintolaan, missä yrittivät soittaa siihen numeroon kokin puhelimella... Ja lopulta minun isäni löysi sitten minut.

Pelasimme kaverini kanssa "sulkaplloa" ei ollut verroa ja pallossa ei ollut sulkia. Löimme palloa hyvin korkealle, mutta sitten se lensi heinikkoon. Kun olimme vartin etsineet sitä löysimme sen. Ja sitten löimme 3 kertaa ja se oli taas heinikossa. Etsimme puoli tuntia turhaan... Siellä se pallo edelleen varmaan on.

Erään meidän pihan portin alta olin päässyt sisälle... Niin yritin päästä ulos. Mutta pää jäi kiinni, enkä saanut sitä enää pois. Oli lunta, koska oli talvi. Olin siellä portin alla sitten noin 10 minuuttia, ja sitten tajusin, että serkkuni voisivat hakea isäni auttamaan, joka oli jonku matkan päässä. He hakivat hänen, ja hän nosti oven irti. Sitten oli toinen poiski vähän kylmä jonkunaikaaa... =)

Olin siskoni kanssa pienenä mammman luona. Oli kevättalvi, ja kiersimme pellon reunaa katsomaan onko pajunkissoja. Eipä näkynyt vielä, ja lähdimme takaisin. Emme jaksaneet kiertää peltoa ja päätimme oikaista sen läpi. Oli satanut vettä, ja vajosimme mutaan, minä vajosin niin pitkälle, että saappaita ei näkynyt. Sisko käöski mennä hakemaan apua, koska se oli itse pahemmin jumissa. Minä sanoin että olen jumissa, enkä pääse =D Sitten sisko neuvoi jättämään saappaat ja menemään sukillaan. Juoksin sanomaan isälle, että saappaat on jumissa ja sisko hukkuu. Lopulta isä tuli auttamaan, ja odotelin niitä sitten pellon reunassa.

Ei toimituksen kategorioissa:

Itse olen pienenä. Siskoni oli laiturilla istuskelemassa, ja hän potki vettä. Niimpä minäkin päätin mennä laiturin päähän. Ja sitten putosin alas ja siskoni haki apua.

Samalla paikalla on sellainen kivi, johon pystyy hyppäämään rannasta. Olin hyppinyt siinä muutaman kerran jo vaikka se oli märkä. Kuitenkin sitten luikahdin, ja putosin veteen.

Kerran me leikittiin siskoni kanssa vedessä pallojen kanssa. Kuitenkin minulta loppui yhtäkiä voimat uida ja pallo lipesi otteestani. Ja jäin veteen. Kuitenkin juuri ja juuri jaksoin uida veneeseen, joka oli muutaman metrin päässä. Isäni nosti minut ylös.

Vierailija

Onnea vaan Ropsulle! En olekaan ollut täällä moneen päivään, joten kuulin vasta nyt arvonnan voittajan. Hyvä, kun kopiot kaikki mokasi tänne.

Minulla ei nyt ole sattunut sen kummempaa, mutta laittelen mokia taas, kun niitä sattuu. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat